کدخبر :13746 پرینت
10 فروردین 1393 - 13:25

همراهی یک نماینده مجلس با وزیر ارتباطات در سفر به دبی

متن خبر

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در ششمین کنفرانس جهانی توسعه مخابرات WTDC-14 عازم دبی شد.

 

به گزارش سیتنا، پایگاه اطلاع رسانی نماینده بویراحمد و دنا، خبر داد: غلام محمد زارعی برای شرکت در کنفرانس جهانی توسعه مخابرات WTDC-14 که از تاریخ ۱۰ فروردین ماه در امارات آغاز شده است، راهی این کشور شد.

 

کنفرانس جهانی توسعه مخابرات هر چهار سال یکبار و با هدف بازنگری پیشرفتهای مخابراتی صورت گرفته در کشورهای در حال توسعه و محقق کردن اولویت ها، راهبردها و طرحهای عملیاتی توسعه ICT برای آینده برگزار می شود.

 

 

از اهداف این کنفرانس می توان به هدایت و رهبری موضوعات و اولویتها و برنامه های کاری بخش توسعه ارتباطات و ارائه پیشنهاد در خصوص نیازمندیهای ویژه مخابراتی مناطق به دفتر توسعه ارتباطات توسط کنفرانسهای منطقه ای توسعه ارتباطات اشاره کرد.

 

کنفرانس جهانی توسعه مخابرات پیش زمینه کنفرانس سران مختار است که در اکتبر ۲۰۱۴ در کره جنوبی برگزار می شود و توافقات اولیه در خصوص موضوعات مطرح در کنفرانس سران مختار در این کنفرانس مورد تبادل نظر قرار می گیرد.

 

در این سفر غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تخصصی صنایع و معادن، محمود واعظی وزیر ارتباطات و هیات همراه را همراهی کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.