کدخبر :13343 پرینت
19 اسفند 1392 - 14:51

​​امکان دسترسی به متن کامل مقالات ISI بدون محدودیت فراهم شد

متن خبر

دسترسی به منابع معتبر علمی در فعالیت های تحقیقاتی، همواره یکی از دغدغه های اصلی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان ارجمند بوده است.

به گزارش سیتنا به نقل از مسیر آنلاین، با وجود آنکه بسیاری از دانشگاه های کشور با پرداخت هزینه های سنگین، به پایگاه های اطلاعاتی معتبری همچون ScienceDirect دسترسی پیدا کرده اند، اما همچنان محدودیت های زیادی برای جامعه دانشگاهی ایران وجود دارد.
 
محدودیت هایی از قبیل عدم توانایی مالی برخی از دانشگاه ها برای تأمین مقالات معتبر، عدم امکان دسترسی به مقالات برای پژوهشگران خارج از محل دانشگاه، هزینه بسیار بالای خرید مقالات و همچنین عدم دسترسی کاربران ایرانی به کارت های بانکی و کارت های اعتباری بین المللی به دلیل تحریم های بانکی، مشکلات زیادی را برای بهره مندی اساتید و پژوهشگران ایرانی از دانش روز ایجاد نموده است.
 
پایگاه اینترنتی ISIArchive.com با همت جمعی از پژوهشگران ایرانی، تا کنون قریب به 20000 مقاله انگلیسی از ژورنال های معتبر بین المللی را جمع آوری و در قالب بیش از 500 موضوع دسته بندی و منتشر نموده و روزانه صدها مقاله جدید نیز به این مجموعه اضافه می شود.
 

سایت ISI Archive با خدماتی نظیر امکان «دانلود مقالات ISI» به صورت تمام متن و بدون محدودیت با فرمت PDF، امکان «دانلود ترجمه مقاله های ISI» با فرمت WORD و همچنین پذیرش سفارش «ترجمه تخصصی مقالات ISI»، پژوهشگران گرانقدر میهن اسلامی را در انجام فعالیت های پژوهشی یاری می نماید.​
​انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.