کدخبر :13290 پرینت
17 اسفند 1392 - 09:14

قبل از تماس با 17 از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخلی مطمئن شوید

متن خبر

مشترکین قبل از تماس با 17 برای اعلام خرابی می بایست از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کنند و در صورت بروز خرابی تلفن در هر نقطه از شهر تهران می توانند با این واحد تماس بگیرند.

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، ولی ا... سعیدیان مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: برای پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن ثابت، سیستم پاسخگویی مکانیزه (17) در تمام مراکز مخابراتی استان تهران بصورت شبانه روزی فعال است و مشترکان می توانند در صورت هرگونه خرابی تلفن ثابت شماره تلفن خود را از طریق تماس با این سامانه و یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند.

وی با بیان این مطلب که رفع خرابی داخلی وظیفه شرکت مخابرات نیست گفت: در صورتی که خرابی تلفن بعد از گذشت 24 ساعت رفع نشد مشترکان می توانند از طریق شماره تلفن های مندرج بر روی قبوض تلفن خود با مرکز مخابرات مربوطه تماس حاصل نمایند. همچنین (190) واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران آماده پاسخگویی به مشترکان می باشد.

سعیدیان با بیان این مطلب که ماموران رفع خرابی تلفن اجازه ورود به داخل منازل مسکونی را ندارند گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ضمن مشاهده کارت شناسایی ماموران رفع خرابی مشترکان از ورود اشخاصی که خود را تعمیرکار تلفن معرفی می کنند به داخل منزل جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: رفع خرابی تلفن به وسیله مراکز مخابراتی شرکت مخابرات استان تهران در اسرع وقت انجام می شود و هیچ هزینه ای برای مشترک ندارد و پرداخت هر گونه وجه دستی تحت هر عنوان به ماموران غیر قانونی است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه ماموران رفع خرابی تلفن،  در همان روز تماس مشترک جهت برطرف کردن مشکل به محل مراجعه می کنند لذا شهروندان سعی کنند در منزل حضور داشته باشند.  

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.