کد مطلب: 

13289

مدیرعامل رایتل خبر داد: افزایش پوشش شبکه رایتل در 157 شهر کشور/ رشد 7 برابری پهنای باند مصرفی رایتل در ماه های اخیر/ کاهش یک پنجمی قیمت اینترنت رایتل

مدیرعامل رایتل خبر داد: افزایش پوشش شبکه رایتل در 157 شهر کشور/ رشد 7 برابری پهنای باند مصرفی رایتل در ماه های اخیر/ کاهش یک پنجمی قیمت اینترنت رایتل

مدیرعامل رایتل ضمن تاکید بر افزایش پوشش شبکه این اپراتور به 157 شهر کشور، گفت: در زمان ورود اینجانب به رایتل، پهنای باند مصرفی رایتل حدود 500 الی 700 مگا بایت بود که این مقدار در حال حاضر بالغ بر 4.5 گیگ است که نسبت به مقدار شهریور ماه، حدود 7 برابر شده است که رشد قابل توجهی محسوب می شود. در همین راستا برای افزایش پهنای باند فعلی نیز درخواستی برای 10 گیگ به شرکت زیرساخت داده ایم و به دنبال دریافت آن هستیم.

مهندس سید مجید صدری در گفت و گو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، خاطرنشان کرد: در زمان ورود بنده به رایتل یعنی حدود شش ماه پیش و در شهریورماه، کاربران فعال رایتل حدود 300 هزار مشترک بود و در حال حاضر تعداد کاربران فعال این اپراتور بالغ بر یک میلیون و 100 هزار مشترک است که این تعداد مشترک نشان از استقبال خوب مردم از خدمات رایتل است.

وی، ادامه داد: نظر به تمام کاستی های موجود در رایتل، الحمدالله رشد خوبی در تعداد کاربران و رضایتمندی آن ها داشتیم که امیدواریم تا بتوانیم این تعداد کاربر را به عددهای خیلی بیشتری برسانیم.

وی، در خصوص پوشش رایتل در سطح کشور، گفت: پوشش رایتل در حال حاضر به 157 شهر رسیده است که اگر بحث رومینگ ملی و سایت شیرینگ  (استفاده مشترک اپراتورهای تلفن همراه از سایت های BTS) حل شود خیلی از مشکلات پوششی ما حل خواهد شد و با سرعت بیشتری می توانیم سرتاسر کشور را تحت پوشش رایتل درآوریم. در همین حال طبق برنامه بنا داریم تا تعداد سایت های فعالمان را تا پایان شهریور 93 از 1250 سایت فعال به 3500 سایت برسانیم.

صدری خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون رشد و جهش خوبی داشته ایم و همچنان برنامه های خود را دنبال می کنیم. در همین راستا این رشد به جایی رسیده که در بهمن ماه امسال 120 سایت راه اندازی کردیم که رکورد خوبی برای ما محسوب می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار سیتنا در خصوص استقبال مشترکین از سرویس های رایتل، گفت: طبق آمار سیم کارت های اعتباری رایتل مقام اول، سیم کارت های دیتا مقام دوم و سیم کارت های دائمی مقام سوم را به خود اختصاص داده اند. به عبارت دقیق تر، حدودا 85 درصد از مشترکین ما سیم کارت اعتباری، 10 درصد سیم کارت دیتا و 5 درصد سیم کارت دائمی استفاده می کنند.

 

صدری در خصوص سرویس دیتای این اپراتور، گفت: اینترنت 3G رایتل، قابلیتی است که دو اپراتور دیگر ندارند و ما هم سعی کرده ایم که یک سرویس با کیفیت را در اختیار مردم قرار دهیم که حل شدن بحث رومینگ ملی و سایت شیرینگ می تواند تاثیر بسزایی در سرویس دهی ما داشته باشد.

وی ادامه داد: نکته ای که وجود دارد این است که ما دائم به دنبال بالا بردن کیفیت مان هستیم؛ کما این که روند رو به رشد استفاده کنندگان از سرویس دیتای ما این رضایتمندی از کیفیت را به ما نشان می دهد.

صدری اظهار داشت: در حالت عادی اینترنت رایتل برای هر یک گیگ حدود 50 هزارتومان بود و ما طبق وعده هایی که برای کاهش قیمت به مردم داده بودیم این قیمت را به هر یک گیگ 10 هزارتومان کاهش دادیم و این یکی از وعده های ما بود که محقق شد.

وی ادامه داد: در بسته های مصرفی رایتل در حال حاضر این کاهش قیمت مشاهده می شود و ما برای مشترکان رایتل اینترنت زیر 10 هزارتومان را ارائه می دهیم. این درحالی است که این کاهش قیمت هیچ تاثیرمنفی ای بر کیفیت اینترنت رایتل نداشته و ما همچنان به دنبال ارتقا کیفیت سرویس های خودمان هستیم.

 

مدیرعامل رایتل در بخشی از گفت و گوی خود پیرامون تقاضای این اپراتور از نهادهای بالادستی، به سیتنا گفت: همچون روال مرسوم در سرتاسر دنیا که وقتی یک اپراتور تازه تاسیس ایجاد می شود تا تکنولوژی جدیدی در اختیار مردم قرار دهد، اپراتورهای دیگر و نهادهای بالادستی کمک می کنند تا این تکنولوژی در اختیار همگان قرارگرفته و مردم بتوانند از این تکنولوژی استفاده کنند، ما نیز از نهادهای بالادستی تقاضا داریم تا در راستای تحقق این مهم ما را یاری رسانند.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون این اتفاق برای رایتل نیافتاده است. درست است که نهادهای بالادستی همچون رگولاتوری و وزارت ارتباطات ارتباط بسیار خوبی را به خصوص در دوره اخیر با شرکت رایتل داشته و دارند و به ما کمک می کنند ولی نکته ای که وجود دارد عدم ارتباط واقعی بین ما و اپراتورهای دیگر است.

وی در پایان تاکید کرد: حداقل خواهش ما از نهادهای بالادستی، ایجاد و مساعد کردن شرایط برای برقراری ارتباط بین رایتل و اپراتورهای دیگر است تا رایتل نیز بتواند سهم خود را از بازار داشته باشد  که البته در این راستا اقدامات موثری در شرف انجام است که رومینگ ملی از آن جمله است.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-03-08 09:03

افزودن دیدگاه جدید