کدخبر :13135 پرینت
07 اسفند 1392 - 19:17

افشای رابطه خصوصی وکیل موسس سایت ویکیلیکس با جرج کلونی +عکس

متن خبر

تصاویر منتشر شده از دیدار "جورج کلونی" بازیگر آمریکایی با "علم الدین" وکیل بریتانیایی لبنانی الاصل که وکالت "جولیان اسانج" موسس سایت ویکیلیکس را بر عهده دارد، بار دیگر توجه رسانه‎ها را به سمت خود جلب کرد.

 

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از العربیه، بار دیگر جورج کلونی بازیگر آمریکایی با دختری لبنانی دیده شد که پیش‌تر به همراه او در رستورانی در لندن شام خورده بود.

 

پس از آن دیدار در لندن، رسانه‌ها از رابطه خصوصی میان آن‌ها نوشتند، اما کلونی، وجود هرگونه رابطه را نفی کرد و از چهار ماه پیش، چیزی دیگر در این باره، گفته یا نوشته نشد.

 

روز چهارشنبه مشخص شد، بازیگر آمریکایی، بار دیگر به همراه امل رمزی علم الدین در یک مراسم خاص در کاخ سفید، دیده شده است.

 

علم الدین، بریتانیایی لبنانی الاصل است. او وکالت جولیان اسانج موسس سایت ویکیلیکس را بر عهده دارد. اسانج از نیمه سال ۲۰۱۲ در سفارت اوکوادور در پایتخت بریتانیا به سر می‌برد تا از دیپورت به سوئد در امان باشد. امل رمزی علم الدین پیش‌تر مشاور کوفی عنان دبیرکل سابق سازمان ملل متحد بود.

 

امل به سه زبان عربی، انگلیسی و فرانسوی، مسلط است. از تصاویر به نظر می‌رسد که او حول و حوش آغاز سی سالگی است. او دختر بارعه علم الدین، روزنامه نگار روزنامه الحیات  است که از کار‌شناسان قانون بین الملل و حقوق بشر به شمار می‌آید.

 

علم الدین هنگامی توجه‌ها را بیشتر به خود جلب کرد که اکتبر گذشته، شام را به همراه جورج کلونی ۵۲ ساله خورد. این شام بیش از ۴ ساعت طول کشید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.