کدخبر :13096 پرینت
06 اسفند 1392 - 12:52

وب‌سایت مبین‌نت در "جشنواره‌ی وب و موبایل ایران" برتر شد

متن خبر

وب‌سایت شرکت ارتباطات مبین‌نت در «ششمین جشنواره‌‌ و کنفرانس وب و موبایل ایران» به عنوان وب‌سایت برتر انتخاب شد و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

 

به گزارش سیتنا، در این جشنواره‌ی دو روزه بیش از 9 هزار شرکت‌کننده در دو گروه وب و موبایل با یک‌دیگر به رقابت پرداختند. در روز اول، برگزیدگان بخش اپلیکیشن‌های موبایل و در روز دوم برگزیدگان بخش وب معرفی شدند.

 

در بخش وب، وب‌سایت شرکت ارتباطات مبین‌نت که در شاخه‌ی مخابرات و فناوری اطلاعات شرکت کرده بود، در رقابت با وب‌‌سایت‌های دو شرکت «پرورش داده‌ها» و «آسیاتک» که به مرحله‌ی نهایی راه یافته بودند توانست عنوان برتر را کسب کند و تندیس ویژه‌ی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

 

وب‌سایت مبین‌نت قابلیت‌های زیادی هم‌چون پایداری بالا، توسعه‌ی سریع، امنیت مثال‌زدنی، سیستم مدیریت محتوا و طراحی مدرن و زیبایی دارد که باعث تمایز و برتری آن با وب‌سایت‌‌ شرکت‌های مشابه شده است. وجود اپلیکیشن آیفون و اندروید و پنل مشتریان(ecare)  شرکت ارتباطات مبین‌نت، نشان‌ از رویکردی نو به رابط‌های کاربری و مفهوم کاربردپذیری آن برای کاربران دارد. به‌طوری‌که مشترکین مبین‌نت و سایر بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت، علاوه بر آشنایی با شرکت و تاریخچه‌ی آن، با خدمات و محصولات مبین‌نت نیز آشنا شده و در صورت نیاز خدمات مورد نظر خود را سفارش دهند. هم‌چنین این امکان در وب‌سایت فراهم شده است تا مراجعان بتوانند انتقادها و پیشنهادهای خود را از طریق فرم‌های قرار داده شده روی وب‌سایت، برای مدیران ارسال کرده و شماره‌ی پی‌گیری دریافت کنند.

 

وب‌سایت شرکت ارتباطات مبین‌نت با الگوبرداری از طراحی‌های روز دنیا و با دارا بودن صفحات پارالاکس (Parallax)، قدرت بیش‌تری نسبت به سایت‌های مرسوم در انتقال اطلاعات به مراجعان دارد. هم‌چنین تولید محتوای اختصاصی مانند عکس و متن، برای صفحات مختلف، روند رسیدن به اطلاعات مورد نظر را برای کاربر بسیار تسهیل کرده است. به‌طوری‌که کاربران با کم‌ترین تجربه می‌توانند فرآیند مربوط به خرید طرح‌های متنوع اینترنت را با حداقل کلیک و حداکثر شفافیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

 

قابلیت ویژه‌ی دیگر وب‌سایت مبین‌نت که به آن باید اشاره کرد، استفاده از زیرساخت‌های گوگل و امکان اتصال آن به نقشه‌ی پوشش شبکه است. با قرارگیری مکان جغرافیایی دقیق هر فروشنده‌ی خدمات مبین‌نت در بانک اطلاعاتی این وب‌سایت، هر کاربر می‌تواند در صورت نیاز با مراجعه به صفحه‌ی مناطق تحت‌پوشش یا فروشندگان مبین‌نت، به شکل خودکار از وضعیت پوشش شبکه در محل فعلی خود و یا نزدیک‌ترین فروشنده در منطقه‌ای که از آن‌جا به اینترنت متصل می‌شود آگاهی پیدا کند.

 

علاوه بر این، انتخاب زیرساخت و معماری صحیح و متناسب با اهداف مبین‌نت در این وب‌سایت سبب شده است تا امکان توسعه‌ی سریع سایت متناسب با نیازهای مبین‌نت در آینده به سادگی فراهم شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.