کدخبر :12865 پرینت
25 بهمن 1392 - 20:00

250 هزار اصفهانی از اینترنت پر‌سرعت استفاده می کنند

متن خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان، گفت: از سال 1390 طرح واگذاری اینترنت پر‌سرعت از سوی مخابرات آغاز شد و در حال حاضر تعداد 250 هزار مشترک از اینترنت پر‌سرعت مخابرات در سطح استان اصفهان بهره‌مند هستند.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس "حسین کشایی" که در مراسم افتتاح طرح‌های مخابراتی در شهرضا سخن می گفت ، افزود: شهرضا به لحاظ وضعیت ضریب نفوذ تلفن همراه و ثابت نسبت به میانگین کشوری در وضعیت مناسبی قرار گرفته و این حاکی از وجود امکانات مناسب مخابراتی در این شهرستان در طول سال‌های گذشته است.

وی ادامه داد: امسال طرح راه‌اندازی تلفن کابلی در منطقه سروستان شهرضا افتتاح شد و انتظار داریم که در سال آینده شاهد واگذاری بدون محدودیت تلفن ثابت در نقاط مختلف استان اصفهان باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه وضعیت خدمات و امکانات مخابراتی از مهم‌ترین معیار‌های سنجش توسعه‌یافتگی یک جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: اصفهان همواره به عنوان یک استان پیشگام در حوزه ارتباطات مخابراتی مطرح است و امیدواریم همواره شاهد تداوم این وضعیت باشیم.

وی اضافه کرد: از سال 1390 طرح واگذاری اینترنت پر‌سرعت از سوی مخابرات آغاز شد و در حال حاضر تعداد 250 هزار مشترک از اینترنت پر‌سرعت مخابرات در سطح استان اصفهان بهره‌مند هستند.

کشایی با اشاره به اینکه 85 نقطه روستایی در سطح استان اصفهان از اینترنت پر‌سرعت برخوردار هستند، تاکید کرد: براساس بررسی‌های انجام گرفته تعداد چهار هزار و 500 نفر مشترک اینترنت پر‌سرعت در شهرضا هستند که انتظار می‌رود با اتخاذ سیاست‌های مناسب شاهد افزایش تعداد مشترکین در سطح شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرضا به لحاظ پراکندگی جمعیتی از وضعیت مطلوبی برخوردار است، گفت: با وجود اینکه شهرضا در تمام شاخصه‌های توسعه امکانات مخابراتی جزو شهر‌های موفق استان اصفهان به شمار می‌رود، اما انتظار می‌رود با درایت و تعامل مجموعه مسئولان شاهد ارتقای وضعیت کنونی شهرستان باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.