کدخبر :12775 پرینت
21 بهمن 1392 - 09:02

ارائه سرویس‎های ارزش افزوده در سطح وسیع ، پاسخ به نیاز مشترکان

متن خبر

شرکت مخابرات ایران علاوه بر توسعه کمی و کیفی شبکه تلفن ثابت ، تلفن همراه و دیتا در کشور، اقدام به ارائه سرویس های ارزش افزوده متنوع به مشترکان در سطح وسیع نموده است.

 

به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: مهمترین خدمات ارزش افزوده مبتنی بر تلفن ثابت و دیتا ، شامل سرویس IN (شبکه هوشمند با خط تلفن ثابت) ، ADSL (اینترنت پرسرعت) ، ACS (خدمات ارتباطی پیشرفته) ، ویدئو درخواستی (VOD) ، سرویس هشت ستاره تلفن ثابت و سرویس IPTV (تلویزیون اینترنتی) است.

 

همچنین ازمهمترین خدمات ارزش افزوده مبتنی بر تلفن همراه می توان به اینترنت همراه (GPRS) ، همچنین MMS (ارتباط چند رسانه ای از طریق تلفن همراه) ، ارسال پیامک (SMS) ، سرویس آوای انتظار و پیامک صورتحساب و امکان پرداخت غیر حضوری صورتحساب نام برد.

 

بر اساس این گزارش ، همراه اول در حال حاضر بیش از 60 سرویس و خدمت ارزش افزوده به مشتریان خود ارائه می کند که اینترنت همراه، شارژ فوق العاده ، سرویس جیرینگ ، تماس بان، پیامگیر صوتی (VMS) ، چتر اضطراری، ایمیل همراه، رومینگ ، شارژ اینترنتی و انتقال اعتبار از جمله آنهاست که بسیاری از نیازهای مشترکان را به سهولت برطرف می کند.

 

همچنین تعدادی از این خدمات نیز جنبه سرگرمی و اطلاع رسانی دارد که از مهمترین آنها می توان به سرویس مسابقه و سرگرمی ، دانستنی‎ها ، فرهنگی و هنری، اخبار ، مذهبی، ورزشی ، اطلاع رسانی و آموزش از طریق تلفن همراه و سامانه 2020 به عنوان مرکز فروش و پشتیبانی سرویس اینترنت پرسرعت و انجام مراحل مقدماتی ارائه خدمات رسانه ای تعاملی (IP MEDIA) با همکاری صدا و سیما اشاره کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.