کدخبر :12601 پرینت
13 بهمن 1392 - 15:20

برگزاری کارگاه منطقه ای توسعه استراتراتژی شرکت مخابرات در مازندران

متن خبر

معاون راهبرد و توسعه کسب و کار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: برای پیاده سازی اصول استراتژی، اگر لایه استراتژی سازمان با لایه اجرایی پیوند بخورد، استراتژی به سمت واقعی خود حرکت خواهد کرد.

به گزارش سیتنا، مهندس تراکمه، اظهار داشت: یک استراتژی هرچقدر هم که ضعیف باشد، اگر اجرای قوی داشته باشد، نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل خواهد شد.

 

وی که در سومین کارگاه منطقه ای توسعه استراتراتژی شرکت مخابرات ایران در مازندران سخن می گفت، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه های شرکت کنندگان را مهمترین هدف ترسیم شده این نشست عنوان کرد و افزود: بر اساس اهداف تعیین شده، سعی داریم در این نشست های منطقه ای که در استان های متعدد تشکیل می شود، راهکارها و نحوه پیاده سازی استراتژی را با مدیران برنامه تحول به اشتراک بگذاریم.

 

مدیر برنامه تغییر و تحول شرکت مخابرات ایران، ضمن بیان اینکه تنها 5 درصد از کار مربوط به تدوین برنامه است، گفت: با توجه به سهم 95 درصدی اجرای استراتژی، به خوبی مشخص است که مشارکت تمامی کارکنان در این بخش چه میزان اهمیت دارد.

 

وی با توصیف استراتژی به عنوان نقشه راه آینده شرکت، خاطرنشان کرد: باید با در نظر گرفتن ماموریت و چشم انداز تعیین شده با انرژی تمام در آگاهی دادن به کارکنان و مشارکت آنان بکوشیم.

 

مهندس تراکمه به تعریف چشم انداز برخی از کشورها از دیدگاه خودشان اشاره کرد و گفت: هر شرکتی بر اساس چشم اندازی که تعریف می کند یک استراتژی هم برای رسیدن به آن داشته باشد. لذا شرکت مخابرات ایران هم از این قائده مستثنی نیست.

 

معاون راهبرد و توسعه کسب و کار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دو رکن تحلیل و طراحی را بخش های رویکردهای حل یک مساله دانست و افزود: در بخش تحلیل، حرکت بر اساس اعداد و ارقام ملموس و حقایق کنونی و در بخش طراحی، حرکت بر اساس ارایه تصویری از آینده و حرکت به سمت آن استوار است.

 

وی مهمترین چالش اساسی استراتژی را وجود شکاف بین حوزه استراتژی و عمل برشمرد و گفت: با از بین بردن این شکاف و اجرای کامل استراتژی می توانیم همواره سهامداران را راضی، مشتریان را وفادار و کارکنان را با انگیزه کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.