کدخبر :12592 پرینت
13 بهمن 1392 - 13:19

واگذاری اینترنت پرسرعت به صورت ویژه در دهه فجر +جدول

متن خبر

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در راستای ارائه خدمات به کاربران و مشترکین مخابرات استان تهران واگذاری اینترنت پرسرعت به صورت ویژه در دهه فجر آغاز شد.

 

به گزارش سیتنا، در این دوره ارائه‎ی خدمات اینترنت پرسرعت طی دو مرحله و در دو بسته پیشنهادی آماده واگذاری به کاربران می باشد. این بسته ها در ایام دهه فجر به شرح ذیل می باشد:

 

 

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در جشنواره ماهیانه از 30 هزار ریال تخفیف در هزینه مکالمه ماهیانه برخوردار خواهند شد و این تخفیف به دوره بعد قابل انتقال نیست.

 

این گزارش حاکی است قرارداد به مدت یک سال منعقد شده و در این مدت قابل تخلیه نیست و در صورتی که مشترکان بسته شماره 2 را انتخاب کرده و پس از 9 ماه تصمیم به انصراف بگیرند هزینه مودم به نسبت ماه های باقیمانده به حساب بدهکار مشترک منظور می گردد. همچنین حجم ترافیک رایگان در صورت استفاده نشدن به ماه های بعد منتقل نمی شود.

 

شایان ذکر است فروش پس از ایام دهه فجر از تاریخ 23 بهمن ماه تا 12 فروردین ماه سال 93 جشنواره همچنان ادامه خواهد یافت با این تفاوت که اهدای مودم رایگان حذف خواهد شد و سایر موارد نیز بدون تغییر خواهند بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.