کد مطلب: 

12457

دستگیری گرداننده صفحه فیس‌بوک اراذل

رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن اشاره به عملیات شب گذشته پلیس و دستگیری ۸۸ تن از اراذل تهرانی از دستگیری گرداننده صفحه اینترنتی حامی اراذل و اوباش در صبح امروز خبر داد.

 

به گزارش سیتنا، سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز ضمن اعلام خبر عملیات شب گذشته پلیس اظهار داشت: به دنبال قولی که مجموعه پلیس تهران بزرگ در برخورد با اراذل و اوباش شهر تهران به همشهری‌های پایتخت داده بود شب گذشته پلیس تهران بزرگ با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عملیات گسترده‌ای را انجام داد که طی آن 88 نفر از اراذل و اوباش شهر دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه پلیس همواره مجرمین و بزهکاران را تحت رصد خود دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قریب به اتفاق دستگیرشدگان اخیر دارای سابقه مجرمیت بودند همشهری‌های پایتخت این اطمینان را داشته باشند که پلیس همواره مجرمان و بزهکاران را تحت رصد خود داشته و در صورت بروز کوچکترین خطایی از سوی آنها به شدت با این مجرمان برخورد می‌کند.

 

به گزارش تسنیم، ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه دستگیر شدگان عملیات اخیر مسلح به انواع سلاح‌های سرد و گرم بودند از معرفی این ا فراد به مراجع قضایی خبر دادو نسبت به برخورد پلیس با این اراذل تاکید کرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به یکی از صفحات اجتماعی که پیش از این اقدام به انتشار عکس‌هایی از اشرار کرده بود و پیرامون اقدامات مجرمان این افراد تبلیغات وسیعی را انجام می‌داد، گفت: پلیس فتای ناجا پس از اعلام گزارشات مرتبط با فعالیت این صفحه اینترنتی موفق به هک و شناسایی گرداننده‌های این صفحه شد و پلیس امنیت تهران بزرگ نیز موفق به دستگیری این فرد شد.

 

وی در ادامه در پاسخ به تسنیم اظهار داشت: این فرد یک ساعت و نیم گذشته توسط پلیس امنیت دستگیر و در بازجویی‌های مقدماتی به اتهامات خود اعتراف کرد و اخبار تکمیلی آن متعاقباً‌ اعلام خواهد شد.

 

ساجدی‌نیا دستگیرشدگان اخیر را از سطح اراذل و اوباش دو و سه عنوان کرد و افزود:‌خوشبختانه با توجه به اقدامات پلیس اراذل سطح 1 کاهش قابل توجهی داشته و در حال حاضر تحریکی ندارد و بیشتر افراد دستگیر شده از میان اراذل سطح دو و سه بوده که غالباً‌ در سنین 18 تا 22 قرار دارند.

 

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از نهادهای اجتماعی و فعال در حوزه‌های ورزش و اشتغال خواست تا با همکاری با پلیس زمینه‌های بروز جرم را کاهش دهند.

 

ساجدی‌نیا در واکنش به یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا این افراد پس از دستگیری به سرعت به جامعه بازمی‌گردند افزود: ما این موضوع را به مراجعه قضایی نیز منتقل کردیم ولی آنها براساس قانون موجود احکام قضایی مرتبط با این افراد را صادر می‌کند ولی خوشبختانه ما در 6 ماه اخیر در حوزه نزاع و شرارت شاهد کاهش آمار خوبی بودیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-26 07:44

دیدگاه‌ها

تصویر محمدرضا
باسلام وتشکرازاین اقدام متاسفانه چندروزپیش متوجه حضوراین افراددرسایتهای اجتماعی شدم ومانده بودم که به کجا اعلام کنم.بااین خبرخوشحال شدم وامیدوارم شاهداینگونه تبلیغات ازسوی اراذل درهرسطحی باشیم.
ارسال شده توسط محمدرضا در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید