کد مطلب: 

12456

تغییر شاخص‎های حاکمیتی شرکت مخابرات پس از خصوصی‎سازی

تغییر شاخص‎های حاکمیتی شرکت مخابرات پس از خصوصی‎سازی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در راستای بررسی شاخص های عملکرد شرکت پس از خصوصی سازی، حوزه مالی به خوبی تأثیر خصوصی سازی در توسعه پایدار و روند رو به رشد شرکت را مشخص می کند.

 

بــه گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پور رنجبر در همایش «بهینه سازی هزینه ها»، افزود: حرف های حوزه مالی ، حرف های حساب و کتاب است، لذا به خاطر وجود حرف های حساب ، این همایش برکات خوبی برای ما خواهد داشت.

 

وی با تأکید بر این که حوزه مالی می تواند پاسخ علمی به تهدیدات پس از خصوصی سازی شرکت بدهد، گفت: اینکه چرا باید در مخابرات خصوصی سازی انجام می شد و چقدر اصول خصوصی سازی در شرکت مخابرات ایران پیاده شده است، در حوزه مالی به خوبی نمایان است.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه شاخص های حاکمیتی شرکت مخابرات ایران در حال حاضر با پیش از خصوصی سازی کاملاً متفاوت است، افزود: در گذشته با توجه به مأموریت ترسیم شده بهبود هزینه ها به دلیل وجود منابع اهمیتی نداشت، اما امروز به خاطر حفظ منافع سهامداران و سود دهی شرکت به دنبال بهینه سازی هزینه ها و افزایش درآمد هستیم.

 

مهندس پور رنجبر بابیان اینکه خصوصی سازی به شکل درست آن یک ضرورت محسوب می شود، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم بر اساس سیاست های تدوین شده مقرر است بخش تصدی گری از دولت جدا و به مردم واگذار شود.

 

وی همچنین فضای مخابرات را به لحاظ گستردگی دارای جغرافیای بزرگی دانست و گفت: شرایط فعلی حاکم بر این فضا هم خوب است و هم تهدید آمیز؛ لذا باید با شناسایی فرصت ها و همسویی با تغییرات با عوامل تهدیدآمیز مقابله کنیم.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اینکه حوزه مالی شرکت بیشتر از سایر حوزه ها در تیررس تغییر است، افزود: ساختار و شاخص های افزایش درآمد و کاهش هزینه ها باید مطابق با برنامه متحول شود.

 

مهندس پور رنجبر، با اشاره به اینکه تقویت بخش های درون سازمان در گرو توجه به حوزه مالی است، گفت: تحقق شاخص های بهبود عملکرد شرکت بدون داشتن اطلاعات مالی صحیح امکان پذیر نخواهد بود.

 

وی در پایان سخنان خود تحقق تعالی سازمانی را منوط به عملکرد صحیح حوزه مالی دانست و یادآور شد: عملکرد درست حوزه مالی به عنوان تنها شاخص ارزیابی خروجی شرکت می تواند در پی تعالی سازمان ، مشتریان را نسبت به خدمات شرکت وفادار نگاه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-26 07:37

افزودن دیدگاه جدید