کد مطلب: 

12417

تهدید به انتشار تصاویر رابطه غیراخلاقی با دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی!

چندی پیش زنی به نام ناهید 39 ساله به کلانتری 133 شهر زیبا مراجعه کرد و  اظهار داشت: شخصی که خود را "ایوب" معرفی کرده بود در محله ستارخان در یک آژانس کار می‌کرد و همیشه وقتی من و خواهر کوچکترم قصد رفتن به جایی را داشتیم او ما را می‌رساند.

 

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران در گزارشی ادامه داد: وی ادامه داد: در همین میان در یکی از این رفت و آمدها من داشتم با خواهرم درباره مسائل و مشکلات باغ‌هایمان که در استان البرز بود صحبت می‌کردم که ایوب حرف را پیش انداخت و ادعا کرد که از محافظان مسئولان ارشد دولت است و می‌تواند با آشنایی که در استان البرز دارد مشکلاتمان را حل کند.

 

شاکیه ادامه داد: پس از چندین ساعت صحبت، ایوب ما را قانع کرد تا به او اطمینان کنیم ولی ایوب در پایان از درخواست 20 میلیونی خود گفت که به ازای کار غیرقانونی‌اش می‌خواست.

 

به گفته ناهید آنها مقداری از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت از طریق کارت به کارت به حساب ایوب واریز کردند و قرار این شد تا این مرد شیاد چند روز آینده نتایج اولیه روند پرونده‌ را گزارش دهد.

 

شاکیه در ادامه صحبت‌های خود گفت: در نهایت پس از چند روز که از ماجرا گذشت از ایوب خبری نشد و وقتی با وی تماس گرفتیم متوجه شدیم که تلفن همراهش را خاموش کرده و بعد از تحقیقات از محل سابق کارش توانستیم شماره جدیدی را پیدا کرده و تماس بگیریم.

 

ناهید در ادامه در حالی اشک چشمانش بر روی صورت می‌چکید به مامور تجسس اذعان داشت: در عین ناباوری در تماس اول ایوب از رابطه پنهانی خودش با خواهرم خبر داد و با تهدید اینکه اگر پیگیر پولم شوم با عکس‌هایی که از خواهرم دارد آبروی خانوادگی ما را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی می‌برد، یکه خوردم و بدون اینکه چیزی بگویم تلفن را قطع کردم.

 

ماموران تجسس کلانتری 133 شهرزیبا با شنیدن صحبت‌های ناهید دست به کار شد و یا چهره نگاری فهمیدند که ایوب با نام حقیقی ناصر از کلاهبرداران حرفه‌ای است که با ترفند راننده آژانس و جعل عناوین مختلف و حمل سلاح‌های غیر مجاز دختران را فریفته و پس از ایجاد رابطه و تهیه عکس آنان را سرکیسه می‌کند و چندی پیش به دلیل جرائم مختلف از سوی مقام قضایی به حبس ابد محکوم شده است.

 

در نهایت با محرز شدن هویت متهم ماموران در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

 

گفتنی است، متهم پس از انحراف به بزه خود جهت کشف سایر جرایم بنا به دستور قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-23 21:13

افزودن دیدگاه جدید