کد مطلب: 

1241

سخنرانی «مدیریت دانش: ماهیت، چالش‌ها و راهکارهای تحقق آن در ایران»

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران بیست و یکمین سخنرانی علمی خود و نهمین سخنرانی علمی در سال جاری را با عنوان «مدیریت دانش: ماهیت، چالش‌ها و راهکارهای تحقق آن در ایران» برگزار می‌کند.

 

به گزارش سیتنا، این نشست با سخنرانی دکتر عبدالحسین فرج پهلو، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز، در روز چهارشنبه، 28 دی ماه از ساعت 14 تا 16 در تالار اجتماعات پژوهشگاه برگزار می‌شود.

 

در این سخنرانی مواردی نظیر تعاریف و مفاهیم مدیریت دانش، چیستی دانش، چیستی و تحولات مدیریت دانش، فرایند مدیریت دانش، زیرساختهای مدیریت دانش، عملکرد، سودمندی و قابلیتهای مدیریت دانش، رویکردهای مدیریت دانش، کتابداری و مدیریت دانش، مدیریت دانش در عمل، پیاده‌سازی و گرایش های مدیریت دانش، چالش های مدیریت دانش در ایران و آینده مدیریت دانش در ایران بررسی می‌شود.

 

علاقه مندان به شرکت در این سخنرانی، می‌توانند به صفحه سخنرانی‌های علمی در پایگاه‌وب پژوهشگاه مراجعه کرده و کاربرگه نام‌نویسی الکترونیکی را تکمیل و به رایانامه  scirel@irandoc.ac.ir ارسال نمایند.

 

گفتنی است علاقه مندان می توانند این سخنرانی را از طریق پایگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده مشاهده نموده و پرسش‌های خود را در طی سخنرانی مطرح کنند.

 

لازم به ذکر است، شرکت در سخنرانی‌های علمی پژوهشگاه برای عموم آزاد و به ‌صورت رایگان می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-15 10:04

افزودن دیدگاه جدید