کد مطلب: 

12382

هزینه یک پیامک 56 برابر یک لیتر آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان با بیان اینکه هیچ کالایی ارزا‌ن‌تر از آب نمی‌توان پیدا کرد گفت: مبلغی که برای یک پیامک پرداخت می‌شود 56 برابر یک لیتر آب است.
 
به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا اسدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب کاشان در حال حاضر برای هر مترمکعب آب بالغ بر 8 هزار ریال هزینه می‌کند و با مبلغ دو هزار و 500 ریال در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد که این مبلغ در مقابل هزینه‌ای که برای هر متر مکعب آب می‌شود رقم ناچیزی است.

 

وی با اشاره به این که هیچ کالایی ارزا‌ن‌تر از آب نمی‌توان پیدا کرد خاطرنشان کرد: مبلغی که برای یک پیامک پرداخت می‌شود 56 برابر یک لیتر آب است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان یادآور شد:  امروز ارزش یک بسته تنقلات 10 هزار ریالی معادل ارزش چهار لیتر آب(چهار کیلوگرم آب) است.

 

اسدی در ادامه پرداخت غیر حضوری قبوض آب توسط مشترکان را در پرداخت هزینه‌های شرکت آبفا تأثیرگذار دانست و افزود: هزینه‌ای که برای هر یک از قبوض آب بهای غیرحضوری مشترکان به شرکت آب فاضلاب کاشان تحمیل می‌شود 6 هزار و 500 تومان است.

 

به گفته وی، شرکت آب و فاضلاب کاشان طی یکسال 500 هزار قبض برای 125 هزار مشترک خود صادر می‌کند که چنانچه برای هر یک از قبوض آب‌بهای غیر حضوری یک‌هزار ریال پرداخت کند رقم قابل توجهی است که بر شرکت آب و فاضلاب کاشان تحمیل می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان در ادامه با تقدیر از مشترکانی که قبوض آب‌بهای خود را به موقع و غیرحضوری پرداخت می‌کنند گفت: آبفای کاشان برای مشترکانی که قبوض خود را غیرحضوری پرداخت می‌کنند تسهیلات ویژه‌ای از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را در نظر گرفته است.

 

اسدی متذکر شد: برای نخستین‌بار از بین 8 هزار و 500 نفر از مشترکانی که قبوض آب بهای خود را غیرحضوری پرداخت کرده بودند به قید قرعه به 14 نفر کمک هزینه قابل توجهی پرداخت کرد.

وی، از مشترکان آبفای کاشان درخواست کرد تا با پرداخت غیرحضوری آب‌بهای خود در 6 ماهه دوم سال از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-21 19:57

افزودن دیدگاه جدید