کد مطلب: 

1238

بازرس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: پیشرفت روابط‌ عمومی الکترونیک در ایران، ایده‌آل نیست

بازرس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: پیشرفت روابط‌ عمومی الکترونیک در ایران، ایده‌آل نیست

بازرس انجمن متخصصان روابط‌عمومی معتقد است: پیشرفت روابط‌عمومی الکترونیک در ایران، نه ایده آل بلکه در حد قابل قبول است.

 

به گزارش سیتنا، مهندس قربانعلی تنگشیر - مدرس روابط‌عمومی - که به مناسبت در پیش بودن برگزاری هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک سخن می‌گفت، استقرار نظام روابط‌عمومی الکترونیک ایده‌آل را مستلزم زمان و آموزش کاربردی در این زمینه دانست.

 

مهندس تنگشیر با اشاره به اینکه کاربرد تکنولوژی‌های نوین در جهت توسعه و تکامل جامعه است، افزود: مدیران و کارشناسان روابط عمومی در ایران ناچارند خود را به روز کرده و با بهره‌گیری از دانش نوین ارتباطی، سازمان‌های خود را تحول بخشند.

 

این پیشکسوت روابط‌عمومی در ایران با اشاره به تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری رخ داده در عرصه‌های مختلف از جمله روابط‌عمومی، گفت: تغییر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری روابط‌عمومی، کارکردهای جدید را در فعالیت این نهاد به وجود آورده که درک همه‌جانبه آن، مستلزم تحول جدی در حرفه‌ای کردن روابط‌عمومی و فراگیر کردن دانش روابط‌عمومی در میان همه مدیران و کارشناسان کلیدی بخش‌های خصوصی و دولتی است.

 

مهندس تنگشیر،  مجهز شدن روابط‌عمومی‌ها به دانش روابط‌عمومی الکترونیک را از ضروریات جهان کنونی دانسته و یادآور شد: مدیران و کارشناسان باید بتوانند از این ابزارهای نوین ارتباطی بهره کافی را در جهت حل مسائل سازمان مربوطه ببرند.

 

گفتنی است هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک هم زمان با گرامیداشت روز روابط عمومی در تقویم رسمی کشور در اردیبهشت ماه سال 91برگزار خواهد شد.

 

استادان، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی، می‌توانند نتیجه مطالعات و تحقیقات خود را پیرامون موضوعات مطرح شده در فراخوان این همایش که در سایت www.eprcenter.ir موجود است را در قالب مقاله به آدرس اینترنتی دبیرخانه info@eprcenter.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-15 08:28

افزودن دیدگاه جدید