کد مطلب: 

12350

اجماع تمام قطعات در قالب یک مانیتور در محصول جدید ایسوس+ عکس

اجماع تمام قطعات در قالب یک مانیتور در محصول جدید ایسوس+ عکس

"جدیدترین محصول این شرکت ET2321 نام دارد. از ویژگی های بارز این مدل طراحی زیبا و ضخامت بسیار کم آن می باشد. این موضوع از آنجا بیشتر نمود پیدا می نماید که این دستگاه قرار است بر روی میز قرار گیرد و در واقع جزئی از دکور محیط کار یا زندگی شما می باشد و این طراحی زیبا جلوه ای خاص به میز کار شما می دهد".

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، کامپیوتر های یکپارچه در دنیای امروزی تعریف جدیدی از کامپیوتر های شخصی رومیزی می باشند. در واقع با پیشرفته تکنولوژی و کوچکتر شدن هر چه بیشتر فضا های کار و زندگی، نیازهای کاربران نیز به تناسب تغییر و در واقع پیشرفت کرده است. به همین منظور کامپیوترهای یکپارچه و یا All-in-One به وجود آمده است.

 

از ویژگی های این سری از محصولات اجماع تمامی قطعات در قالب یک مانیتور می باشد که این موضوع علاوه بر فائق آمدن بر مشکل کمبود فضا، از مصرف کمتر انرژی نسبت به کامپیوترهای سنتی  نیز برخوردار است.

 

در سال های اخیر کمپانی های معتبر تولید کننده سرمایه گذاری ویژه ای بر روی این بخش نموده اند. یکی از این شرکت ها ایسوس می باشد که در این رده محصولات متنوعی را معرفی نموده است.

 

جدیدترین محصول این شرکت ET2321 نام دارد. از ویژگی های بارز این مدل طراحی زیبا و ضخامت بسیار کم آن می باشد. این موضوع از آنجا بیشتر نمود پیدا می نماید که این دستگاه قرار است بر روی میز قرار گیرد و در واقع جزئی از دکور محیط کار یا زندگی شما می باشد و این طراحی زیبا جلوه ای خاص به میز کار شما می دهد. صفحه نمایش 23 اینچ FullHD لمسی با قابلیت تماس 10 انگشت به صورت همزمان از دیگر ویژگی های این مدل می باشد.

 

این مدل نیز از لحاظ مشخصات سخت افزاری در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارد. بهره مندی از جدیدترین پردازنده نسل 4 اینتل، استفاده همزمان دو پردازنده گرافیکی ساخت اینتل و انویدیا (GeForce GT740M) نیاز کاربران را مرتفع می سازد. همچنین وجود استاندارد SonicMaster همراه با بلندگو های پرقدرت و ساب ووفر بیرونی، تضمین کننده کیفیت بالای صدا می باشد.

 

وجود درایو SSD در کنار فضای ذخیره سازی 1TB به شما یک دستگاه پرظرفیت و در عین حال سریع را ارائه می کند. کارت شبکه  این مدل نیز از نوع  دو  باند پر سرعت AC می باشد که به وسیله آن کاربر می تواند  فایل های چند رسانه ای با کیفیت خود مانند مضامین ویدئویی FullHD را برروی شبکه خانگی خود به اشتراک بگذارد. همچنین این محصول برنده جایزه خلاقیت از نمایشگاه CES 2014 شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-20 19:20

افزودن دیدگاه جدید