کد مطلب: 

12275

استقبال از رایتل نشان دهنده ارائه خدماتی است که جای خالی آن احساس می‎شد

استقبال از رایتل نشان دهنده ارائه خدماتی است که جای خالی آن احساس می‎شد

استقبال عمومی از رایتل نشان دهنده ارائه نوع جدیدی از خدمات است که جای خالی آن به خوبی احساس می‎شده است.
 

به گزارش سیتنا، "کامران خدامرادی" خبرنگار سایت خبری ماد در مطلبی که در این سایت منتشر شده، آورده است: از همان زمانی که ایرانیان با سیستم تلفن همراه آشنا شدند تلاش بر آن بود تا روز به روز با امکانات بهتر حرکت کنیم. ورود نسل های بعدی اپراتورها تلفن همراه باعث داغ شدن رقابت های خدماتی و افزایش رضایتمندی مشتریان بود ولی کم و بیش دیگر خدمات شبیه هم بود و نکته تازه‎ای یافت نمی‎شد؛ تا زمانی که نسل سوم سیم‎کارت های تلفن همراه به بازار آمد و با خود امکاناتی فرای آنچه در بازار بود داشت و عملا باعث تحول میان امکانات شد.

شرکت رایتل با همه امکانات در حد استانداردهای جهانی خود هیچ رقیبی در ایران برای خود ندارد و قطعا تا مدت‎های مدید رقیبی نخواهد داشت. استقبال عمومی از رایتل نشان دهنده ارائه نوع جدیدی از خدمات است که جای خالی آن به خوبی احساس می‎شده است.

 

رایتل با هدف فعالیت در حوزه فن آوری نوین اطلاعات و ارتباطات در سال 1386 تاسیس شد و خدماتی در زمینه های مختلف همچون فناوری کارت های هوشمند، پورتال های سازمانی، خدمات انتقال داده ها و تامین و تهیه سخت افزار ارائه کرد.

رایتل در راستای گسترش دامنه فعالیت های خود، در سال 1389 به اخذ پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور با انحصار دو سال جهت ارائه خدمات نسل سوم موبایل علاوه بر خدمات نسل دوم نائل آمد و اکنون تمام تلاش خود را معطوف ورود سریع به بازار مخابرات ایران نموده تا بدین ترتیب خود را به عنوان اپراتور مشتری مدار و نوآوردر بین رقبا معرفی نماید.

بی شک رایتل در ادامه حضور خود در زندگی روزمره ایرانیان با مدیریت شخصیتی همچون آقای مجید صدری که دارای سابقه درخشان در عرصه مدیریت است، باعث تحولی بسیار شگرف‎تر از آنچه امروز ما می بینیم خواهد شد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-16 19:38

دیدگاه‌ها

تصویر مسلم
مطلب بسیار عالی بود
ارسال شده توسط مسلم در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید