کد مطلب: 

12250

کاهش محسوس خرید و فروش گوشی تلفن همراه در بازار

کاهش محسوس خرید و فروش گوشی تلفن همراه در بازار

کاهش قابل توجه خریداران تلفن همراه سبب شد، در هفته جاری خرید و فروش انواع تلفن همراه در بازار تهران، به طور محسوسی کاهش پیدا کند.

 

به گزارش سیتنا، کاهش خریداران تلفن همراه طی هفته گذشته، بازار این کالا را از رونق انداخت، به طوری هم اکنون میزان خرید و فروش تلفن همراه در فروشگاههای خیابان جمهوری تهران، بسیار اندک شده است. هر چند که خرید و فروش تلفن همراه از نخستین روز هفته جاری در بازار اندک بود، اما بیشترین خریداران نیز برای خرید تلفن های دست دوم و برآورد قیمت به بازار مراجعه کردند.

یک کارشناس خرید و فروش تلفن همراه در بازار تهران در این خصوص گفت: قیمت های تلفن همراه در هفته جاری نسبت به هفته پیش تفاوت چندانی نداشت و مشتریان کمی ترغیب به خرید تلفن همراه شدند.

 

مهدی فرجی به خبرنگار ایرنا افزود: در هفته جاری سامسونگ ˈگالکسی اس 4ˈ که خریداران زیادی دارد با گارانتی معتبر به قیمت 17 میلیون و 800 هزار ریال و مدل مینی آن به قیمت 10 میلیون ریال به خریداران عرضه شد.

 

وی گفت: همچنین تلفن همراه سامسونگ ˈگالکسی اس 3ˈ به قیمت 12 میلیون و 800 هزار ریال به خریداران عرضه می شود و مدل مینی آن نیز هم اکنون در بازار هفت میلیون و 300 هزار ریال قیمت دارد.

 

این فعال بازار تلفن همراه اظهار داشت: طی چند روز گذشته قیمت گوشی های ˈآیفون 5ˈ نیز در بازار تفاوتی نداشت و هم اکنون آیفون 5 مدل اس آن به قیمت 21 میلیون ریال به خریداران عرضه می شود.

 

به گفته وی، دو تلفن همراه سونی و اچ.تی.سی وان که هم اکنون در بازار تهران مشتریان زیادی دارد در این هفته تلفن ˈسونی zˈ با گارانتی معتبر 12 میلیون و 900 هزار ریال و اچ.تی.سی وان نیز 16 میلیون و 800 هزار ریال قیمت گذاری شد،

 

این کارشناسن خرید و فروش تلفن همراه خاطر نشان کرد: هم اکنون تلفن همراه ˈایسوس پتفونˈ نیز در بازار تهران به قیمت 17 میلیون و 200 هزاریال به خریداران فروخته می شود.

 

اخیرا در بازار جهانی تلفن همراه نیز شرکت سامسونگ درصدد برای افزایش فروش خود به عنوان بزرگترین تولید کننده، تلفن همراه جدید خود را که از سیستم های عامل تیزن سامسونگ استفاده می کنند، روانه بازار کند.

 

یکی از مدیران این شرکت اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد بزودی این تلفن ها را در بازار بیشتر کشورهای جهان از جمله اروپا عرضه کند، اما در بازار ایالات متحده امریکا به علت اشباع این بازار از تلفن های هوشمند عرضه نخواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-15 18:49

افزودن دیدگاه جدید