کد مطلب: 

12235

فراخوان وزیر ارتباطات برای جذب ایده‌های کاربردی ICT

فراخوان وزیر ارتباطات برای جذب ایده‌های کاربردی ICT

در نشست وزیر ارتباطات با مدیران مرکز تحقیقات مخابرات ایران مقرر شد فعالیت این مرکز بر روی پروژه‌های محدود اما اساسی متمرکز شود و در این راستا از نیروهای نخبه بدون هیچ محدودیتی استفاده شود.

 

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، محمود واعظی با اشاره به نشستی که با پژوهشگاه ارتباطات و فن آوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) داشته، گفت: انتظار و دیدگاه من در زمینه حوزه پژوهشی این است که باید پژوهشگاه در شرایط جدید به جایگاه ذاتی خود، یعنی محوریت علمی و پژوهشی و بستر مشاوره ای، برگردد.

وی افزود: در واقع هدف جدید پژوهشگاه تغییر سیاست گذشته (انجام پروژه های کوچک و پراکنده) و جاری شدن این سیاست جدید است که تحقیقات و پژوهشها باید در راستای نیازهای کوتاه مدت و میان مدت حوزه ICT باشد که برای کشور نیز ضروری به نظر می‌رسد.

 

واعظی تاکید کرد: در این راستا ضمن ایجاد یک تحول عمیق روانی و ارتقاء اعتماد به نفس مجموعه، مسیر تحقیقات را به سوی فعالیت بر پایه تجربیات و ارتباط متقابل با بخش اجرایی و عملیاتی برد.

 

وزیر ارتباطات گفت: در این جلسه تصمیم گرفتیم که فعالیت‌ها بر روی پروژه‌های محدود اما اساسی متمرکز شود و در این راستا باید از نیروهای نخبه در سطح کشور و خارج از کشور بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد. این امر زمینه را برای پالایش نیروهای مرکز فراهم می‌سازد.

 

وی ادامه داد:‌همچنین تصمیم دیگر آن بود که با تشکیل یک بانک اطلاعاتی از تحقیقاتی که انجام می‌شود زمینه را برای استفاده از نتایج تحقیقات توسط بخشهای دیگر وزارتخانه فراهم کرد.

 

وزیر ارتباطات اعلام کرد:‌افرادی که فکر می کنند در این حوزه صاحب ایده و تفکر جدید و کاربردی هستند و می توانند به ما کمک کنند، از طریق مرکز روابط عمومی وزارتخانه پیشنهادات خود را ارایه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-14 15:30

افزودن دیدگاه جدید