کد مطلب: 

1223

تبلت، لپ‌تاپ را از میدان به در می‌کند

تبلت، لپ‌تاپ را از میدان به در می‌کند

خبرآنلاین نوشت: اکثریت افراد معتقدند که تبلت‌ها در نهایت جای لپ‌تاپ را خواهند گرفت هرچند لپ‌تاپ‌های آلترابوک فوق‌العاده باریک در CES امسال چشم‌ها را خیره کرده بود.

 

به گزارش سیتنا، موسسه نظر سنجی PDF، با بررسی نظرات 1155 رای دهنده آمریکایی در ماه جاری به این نتایج جالب دست یافتند: 46 درصد گفته‌اند که تصور می‌کنند تبلت‌هایی نظیر آی‌پد بالاخره جایگزین لپ‌تاپ‌ها می‌شوند، 34.8 درصد پاسخ داده بودند که لپ‌تاپ‌ها همچنان در کنار تبلت‌ها باقی می‌مانند و 19.2درصد بقیه هیچ نظری نداشتند.

 

pcworld نوشت: تبلت ها به طور قطع، با داشتن پردازنده های دو هسته ای، لوازم جانبی مثل صفحه کلید و نیز سرویس های به اشتراک گذاری قوی تر هم خواهند شد و اپلیکیشن‌ها کارایی آنها را تا حد لپ تاپ بالا خواهند برد. تبلت متفاوت Prime کمپانی Asus تنها یک نمونه از تبلت‌هایی است که به خصوص برای کارمندان دقیقا کارایی لپ تاپ را دارد.

 

هنوز برای اینکه بگوییم لپ‌تاپ‌ها مرده‌اند، زود است (هر چند که کمپانی Fast اخیرا همین را گفته بود). این نظر سنجی نشان می دهد که تبلت‌دارها کمتر از سایر وسایل مثل لپ‌تاپ استفاده می کنند. اما کمی دور از انتظار و تعجب آور که تبلت بخواهد به کلی جایگزین لپ تاپ شود .

 

البته فقط تا زمانی آی‌پدی‌ها نخواهند شروع به ساختن موجی از نمونه‌های جایگزین کنند!

لپ تاپ ها روز به روز باریک تر، سبک تر ، زیباتر و البته مقرون به صرفه تر می شوند. آیا فریاد "لطفا مرا از انقراض نجات دهید" به گوش می‌رسد؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-13 09:02

افزودن دیدگاه جدید