کدخبر :12205 پرینت
23 دی 1392 - 14:45

سخنگوی شرکت مخابرات: عدم توسعه‎ی اینترنت در کشور به دلیل انحصار چهار ساله‎ی PAPهاست

متن خبر

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: انحصار ارایه‎ی‎ خدمات اینترنت، چهار سال در دست شرکت‌های PAP بود و نتیجه‎ی آن توسعه نیافتن اینترنت در کشور بود.

به گزارش سیتنا، دکتر داوود زارعیان در گفت‎وگو با خبرنگار ایمنا در پاسخ به نامه‎ی ارسالی از سوی دبیرخانه‎ی شرکت‌های انتقال داده (PAP) به وزارت ارتباطات برای توقف فروش پهنای باند اینترنت به مخابرات، تاکید کرد: تعجب می‌کنیم عده‌ای در کشور با توسل به موارد نادرست از یک نهاد دولتی تقاضا می‌کنند که جلوی توسعه‎ی کشور گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات اکنون در تمام شهرهای کشور حضور دارد، افزود: شرکت‌های PAP به دلیل سودده نبودن سرمایه‌گذاری در شهرهای کوچک اکنون در ۶۰۰ شهر حضور ندارند و این در حالی است مخابرات نه تنها در تمام شهرها بلکه در ۱۰ هزار روستا کشور با وجود سوده نبودن سرویس اینترنت را به مردم ارایه داده است.

وی ادامه داد: انحصار ارایه‎ی‎ خدمات اینترنت، چهار سال در دست شرکت‌های PAP بود و نتیجه‎ی آن توسعه نیافتن اینترنت در کشور بود.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران، گفت: شرکت‌های PAP می‌خواهند بدون پرداخت هزینه‎ی نگهداری و تجهیزاتی که از مخابرات می‌گیرند اقدام به ارایه‎ی سرویس کنند؛ این در حالی است که در هیچ کجای دنیا چنین چیزی مرسوم نیست.

زارعیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما هیچ مشکلی با شرکت‌های PAP نداریم و همیشه تا جایی که توانستیم با آنها تعامل کرده‌ایم و اکنون هم حاضر به تعامل هستیم، اما این بار تقاضا داریم رگولاتوری نیز به صورت ویژه در این زمینه وارد عمل شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.