کدخبر :12193 پرینت
23 دی 1392 - 09:18

مدیرعامل شرکت تلفن ثابت: با گسترش دیتا و سرویس‎های ارزش افزوده، تلفن ثابت را جذاب می‎کنیم/ برنامه‎ی 5 ساله شرکت از ابتدای 93 اجرا می‎شود

متن خبر

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران، گفت: در حال حاضر مشترکان تلفن ثابت از ارتباطات کمتر استفاده می‎کنند و به سرعت موجود رضایت داده‎اند، اما آینده اینگونه نیست. مشترکی که می‎خواهد از رسانه‎ی تعاملی استفاده کند، باید اینترنت با سرعت بالا داشته باشد و لذا بخش دسترسی ما هم تغییر خواهد کرد.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، مهندس "علی کارگزار" در مراسم معارفه‎ی سید مهدی حسینی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان، با اشاره به باز تعریف اهداف، چشم انداز و مأموریت شرکت مخابرات ایران بعد از خصوصی سازی، تاکید کرد: برنامه‎ی تحول شرکت با 7 هدف استراتژیک و 40 پروژه‎ی استراتژیک در حال اجراست که تأسیس شرکت ارتباطات ثابت هم در چارچوب برنامه‎ی تحول است.

 

وی در ادامه گفت: در شرکت ارتباطات ثابت، برنامه‎ی 5 ساله آماده شده که از ابتدای سال 93 اجرا خواهد شد. در حوزه تجاری، منابع انسانی، شبکه، IT و دیگر حوزه ها هم برنامه تدوین شده است که از سال آینده اجرایی می‎شود.

 

وی با تبیین جایگاه تلفن ثابت در کشور، اظهار داشت: علی رغم ورود فناوری‎های ارتباطی متحرک و با قابلیت فراوان، تلفن ثابت می‎تواند با گسترش دیتا و سرویس های ارزش افزوده جذاب باشد و مشتریان خود را حفظ کند.

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت با اشاره به تحولات تجهیزات در بخش ارتباطات، یادآور شد: همگرایی تجهیزات در بخش‎های تلفن ثابت رو به گسترش است و ما هم پروژه‎ای را طراحی کرده‎ایم که بتوانیم در آینده‎ی نزدیک از این امکانات استفاده کنیم.

 

وی به نیاز مشتریان به ارتباطات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشترکان تلفن ثابت از ارتباطات کمتر استفاده می‎کنند و به سرعت موجود رضایت داده‎اند، اما آینده اینگونه نیست. مشترکی که می‎خواهد از رسانه‎ی تعاملی استفاده کند، باید اینترنت با سرعت بالا داشته باشد و لذا بخش دسترسی ما هم تغییر خواهد کرد. معنی این پیام این است ، که باید در بخش شبکه و دسترسی تحول ایجاد کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.