کدخبر :12189 پرینت
23 دی 1392 - 07:42

مدیرعامل شرکت پست: به دنبال فراهم آوردن زیرساخت‎ها هستیم

متن خبر

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست، گفت: به دنبال فراهم کردن زیرساخت های لازم و اعتماد سازی هستیم تا همه خدمات از طریق مجموعه پست انجام شود.

به گزارش سیتنا، "حسین مهری" افزود: ترافیک پستی در جامعه وجود دارد و سرانه مرسولات در کشور بالاست و اگر اینها را از طریق پست ساماندهی کنیم، بازار پر پتانسیلی است.

 

وی با اشاره به وجود شرکت های موازی و نوعاً غیر قانونی به ویژه در بخش توزیع، گفت: ابتدا به دنبال این هستیم که زیرساخت های لازم را فراهم کنیم، در مرحله دوم مباحث قانونی را پیگیری کرده و سپس اعتماد سازی می کنیم که خدماتی چون ساماندهی قبوض، ابلاغیه های شهرداری، قضایی، دارایی و ارسال کتاب و نشریات از طریق مجموعه شرکت پست انجام شود.

 

وی گفت: در بحث قبول هم اگر بتوانیم اعتماد مردم را جلب کرده، کیفیت خدمات را ارتقا داده، قیمت ها را رقابتی کنیم و به مردم پاسخگو باشیم، قطعاً می توانیم ارتقای سرانه مرسوله را داشته باشیم.

 

مهری در خصوص برنامه 100 روز آینده نیز گفت: در نظر داریم وضعیت سرویس های موجود را بهینه‌سازی کنیم. همچنین بحث آموزش همکاران، اصلاح فرایندها و انجام کارهای زیرساختی را در دستور کار داریم.

 

وی در خصوص منابع انجام برنامه ها خاطرنشان کرد: از نظر برآورد هزینه هنوز جمع بندی نهایی نشده است که به چه تجهیزات و امکاناتی نیاز داریم. لذا، اگر کار زیرساختی نیاز باشد و نیاز به سرمایه گذاری باشد قطعاً به سال آینده موکول خواهد شد.

 

مهری با اشاره به کمک های دولتی ابراز امیدواری کرد: انشأا... در سال آینده کمک ها بیشتر شود و بتوانیم از این کمک ها استفاده خوبی را داشته باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.