کد مطلب: 

12155

آسیا تک نامزد دریافت لوح عملکرد مناسب پنجمین مسابقه ملی بهره‌وری شد

شرکت انتقال داده های آسیا تک نامزد دریافت لوح عملکرد مناسب در بخش های اصلی و جانبی در گروه رایانه طی سالهای 86 تا 91 شد.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، مسابقه ملی بهره‌وری توسط کمیته علمی و با استفاده از شاخص‌های اندازه‌گیری شده برای 1112 بنگاه اقتصادی در سامانه ملی اندازه‌گیری و تحلیل شاخص‌های بهره‌وری برگزار و 319 بنگاه اقتصادی به عنوان نامزد پنجمین دوره مسابقه ملی بهره‌وری انتخاب شدند. این تعداد نامزد از 35 گروه اقتصادی بانک و بیمه، گروه های سرمایه گذاری، گروه رایانه، فولاد، معادن، تولیدات پتروشیمی، انبوه سازی، خودروسازان، محصولات شیمیایی، لوازم خانگی، سیمان، منسوجات و ... که در جشنواره به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفته اند؛ انتخاب شدند.

 

بنابراین گزارش،براساس محاسبات صورت گرفته توسط سامانه ملی اندازه گیری و تحلیل شاخص های بهره وری در میان گروه رایانه به شرکت آسیا تک، گواهینامه نامزدی اعطا شد.

 

این گزارش حاکی است، ریاست این جشنواره بر عهده دکتر محمد نهاوندیان است و طبق رویه اجرایی در هر گروه اقتصادی، شرکت‌ها در سه بخش اصلی، جانبی و ویژه ارزیابی می‌شوند که در بخش اصلی شاخص‌های، بهره‌وری نیروی کار، بهره‌وری سرمایه و بهره‌وری کل عوامل، در بخش جانبی درصد حاشیه سود خالص و فروش سرانه و در بخش ویژه شاخص، بهره‌وری انرژی محسوب می‌شود.

 

شاخص‌های اندازه‌گیری شده برای شرکت‌های حاضر در جشنواره مربوط به سال‌های 1386 تا 1391 است که با میانگین صنعت مربوطه و اهداف رشد بهره‌وری تعیین شده در برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه مقایسه می‌شوند.

 

در این مسابقه که همه ساله با مشارکت اتاق بازرگانی ایران انجام می‌شود در نهایت برندگان توسط داوران جشنواره که از متخصصین هر صنعت هستند، تعیین خواهند شد. در این دوره بیش از 3300 نفر از اساتید دانشگاه، مدیران ارشد و کارشناسان خبره، داوری و انتخاب برندگان را بر عهده دارند و برندگان پنجمین دوره جشنواره در تاریخ 22 دی ماه سال جاری طی مراسم رسمی در هتل آزادی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است هم اکنون پنجمین مسابقه ملی بهره‌وری کشور با اعلام نامزدی 319 بنگاه از 35 گروه اقتصادی کشور آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-12 06:49

افزودن دیدگاه جدید