کدخبر :1214 پرینت
21 دی 1390 - 14:39

عرضه‌ی مدیاپد هوآوی با آخرین نسخه‌ی اندروید 4

متن خبر

مدیاپد هوآوی با آخرین نسخه‌ی اندروید 4 به بازار عرضه می‌شود. هوآوی همچنین از سری رنگی مدیاپد با نسخه‌ی اندروید 3.2 رونمایی کرد.

 

به گزارش سیتنا، شرکت هوآوی در نمایشگاه CES ۲۰۱۲ لاس وگاس مدیاپد خود را که یکی از سریع‌ترین تبلت‌های دنیا با نسخه‌ی 4 اندروید (Ice Cream Sandwich) است معرفی کرد. 

 

اولین ارائه‌ی این محصول  به عنوان اولین تلبت 7 اینچی دنیا دارای نسخه 3.2 اندروید، در ماه جون سال 2011 رخ داد.

 

آخرین نسخه‌ی مدیا پد هوآوی، دوباره علاقمندان را به تجربه‌ی سریع‌ترین اندروید با پشتیبانی برنامه‌های کابردی فراوان در بازار اندروید، دعوت می‌کند.

 

هوآوی همچنین سری رنگی نسخه‌ی پیشین مدیاپد با اندروید 3.2 را در سه رنگ قهوه‌ای کلاسیک، مشکی (shadow black) و سرخابی به بازار ارائه کرد.

 

هر دو نسخه‌ی مدیاپد صفحه نمایش با کیفیت بالا و وضوح تصویر 800*1280 پیکسل در 217 PPI و قابلیت پشتیبانی نمایش ویدئویی 1080P Full HD دارند.

 

پردازنده‌ی دوهسته‌ای 1.2 GHz کوال کام و ظرفیت باتری بیش از 6 ساعت از دیگر ویژگی‌های هر دو نسخه‌ی مدیاپد هوآوی است.

 

بر اساس گزارش سیتنا، به گفته‌ی Richard Yu مدیرعامل Huawei Device ، در بازار تبلت که با رنگ‌های مشکی و سفید تعریف شده، مدیاپد رنگی جدید چهره سفارشی شده‌ای را بدون نیاز به پوشش خارجی ارائه می‌دهد. این مدیا پد جدید با توجه به ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری قوی، ترکیب کمیابی از کاربرد خوب و ظاهر شیک و زیبا را ارائه داده است.

 

مدیاپدهای رنگی و مدیاپد جدید با نسخه 4 اندروید در فصل اول 2012 در بازارهای مشخص شده ارائه خواهد شد. دارندگان نسخه پیشین مدیاپد می توانند نسخه سیستم عامل خود را در زمان گفته شده ارتقا دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.