کد مطلب: 

12062

رایانه‌های عارف و فرزندش به سرقت رفت

رایانه‌های عارف و فرزندش به سرقت رفت

مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف،از سرقت رایانه‌های عارف و فرزندش به همراه اوراق و اسنادی خبرداد.

به گزارش سیتنا، علیرضا خامسیان با اعلام این خبر به ایسنا، افزود: روز شنبه هنگامی که مسئولان دفتر عارف وارد محل کار خود شدند متوجه شدند که از دفتر سرقت شده است.

وی ادامه داد: ما از طریق نیروی انتظامی در حال پیگیری این سرقت هستیم.

مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف در مورد وجود انگیزه سیاسی برای این سرقت، گفت: امیدواریم که اینگونه نباشد، ولی نهادهای مرتبط با این موضوع باید در این مورد ابهام‌زدایی کنند.

خامسیان با بیان این‌که سارقان بدون هیچگونه تخریبی وارد دفتر عارف شده‌اند، اظهار کرد: حتی صندلی آقای عارف نیز به سرقت رفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-08 11:57

دیدگاه‌ها

تصویر ضد سرقت
اصولا سارقين تمام قفلها را باز ميکنند بدون اينکه ردی از خود بر جای بگذارند، تفاوتی نمیکند يک قفل آويز معمولی باشد يا پيشرفته ترين قفل دنيا چرا که سالاهاست با در دسترس بودن ابزار های ارازن و پيشرفته قفل بازکنی در بازار، حتی بچه های 10 ساله هم میتوانند سرقت کنند. ال جایی که شاید سال گذشته بود که یک پسر 10 ساله برای سرقت از 28 مغازه با استفادئه از شاه کلید دستگیر شده بود چرا که اگر به قفل دسترسی وجود داشته باشه قابل بازشدن يا حد اکثر تخريب ميباشد. تتها قفلی که تحت هيچ شرایط قابل باز شدن يا تخريب نيست، سيستم قفل هوشمند، غير قابل دسترس و ضد سرقت مرد نگهبان، ساخت مشترک آمريکا و کره جنوبی هستش که سرقت از تمام امکانی که اين قفل بر روی درب ورودی آن نصب شده باشد مطلقا غير ممکن مينمايد
ارسال شده توسط ضد سرقت در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید