کد مطلب: 

12016

تعرفه‎ی خدمات ویژه سیم‎کارت‎های رایتل در زمستان 92

تعرفه‎ی خدمات ویژه سیم‎کارت‎های رایتل در زمستان 92

در طول طرح زمستانه‎ی رایتل، محصولات و خدمات این اپراتور، متناسب با سلیقه ها و نیازهای مختلف، به صورت بسته ها و طرح های گوناگون در اختیار متقاضیان خرید و مشترکان انواع سیم کارت های رایتل قرار گرفته است.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، در طول برگزاری طرح های رایتل در فصل زمستان، تعرفه‎ی مصرف عادی (خارج از بسته) خدمات سیم کارت دائمی رایتل به ترتیب مندرج در جدول زیر محاسبه می شود.

 

rightelcitna1.JPG

 

همچنین، در طول برگزاری طرح های زمستانه‎ی رایتل، تعرفه‎ی مصرف عادی (خارج از بسته) خدمات سیم کارت اعتباری رایتل به ترتیب مندرج در جدول زیر محاسبه می شود.

 

rightelcitna2.JPG

 

همچنین، در طول برگزاری طرح های رایتل در فصل زمستان، تعرفه مصرف عادی (خارج از بسته) خدمات سیم کارت دیتای رایتل نیز به ترتیب مندرج در جدول زیر محاسبه می شود.

 

rightel3.JPG

 

گفتنی است؛ برای اطلاع از طرح، محصولات و خدمات رایتل در زمستان 92 می توانید به سایت این اپراتور به آدرس http://www.rightel.ir مراجعه کنید.

 

rightelbarfcitna.JPG

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-06 20:13

دیدگاه‌ها

تصویر آرش
اینترنت رایتل برای موبایل قیمت خیلی مناسبی دارد ، به طوری که اگر 100 مگابایت با رایتل داونلود کنید قبضی معادل 5 تا 6 هزار تومان خواهید داشت و اگر همین مقدار حجم را با سرویس دهنده های دیگر موبایل داونلود کنید قبضی معادل 100 هزار تومان به بالا خواهید داشت . دلیل آن هم این است که رایتل حجم را به کیلوبایت حساب می کند و همراه اول و ایرانسل به بایت !
ارسال شده توسط آرش در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید