کد مطلب: 

1201

رونمایی از باریک‌ترین گوشی موبایل دنیا ساخت هواوی + تصاویر

رونمایی از باریک‌ترین گوشی موبایل دنیا ساخت هواوی + تصاویر

شرکت هواوی باریک‌ترین گوشی تلفن‌همراه دنیا با نام "Ascend P1 S" که با عرض 0.26 اینچی (6.68 میلی متر) رکورد دار است به بازار معرفی کرد.

 
به گزارش سیتنا، گوشی "Huawei Ascend P1 S" دارای مشخصه‌هایی است که انتظار می‌رود مخاطبان زیادی را در سراسر جهان جذب کند. این گوشی با قطر 6.68 میلی متری توانست از رکورددار قبلی یعنی "Motorola Droid RAZR" با 7.1 میلی متر پیشی گیرد.
 
اگرچه طراحی این گوشی تا حدودی شبیه گوشی گالکسی اس ۲ سامسونگ است ولی ضخامت اندک این گوشی دنیا را شگفت زده کرده است.
این گوشی با پردازنده‌ی دو هسته‌ای TI OMAP 4460، فرکانس 1.5 گیگاهرتز و معماری خانواده‌ی Cortex–A9 و گرافیک SGX 540 با سیستم عامل آندروید ۴ یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی دنیا به شمار می‌رود.
 
صفحه نمایش  ۴.۳ اینچی این گوشی دارای وضوح ۵۴۰ در ۹۶۰ می‌باشد که با تکنولوژی Super AMOLED در زمره‌ی کارآمدترین گوشی‌های تلفن همراه به شمار می‌آید. دوربین ۸ مگا پیکسلی این گوشی که در پشت آن نصب شده می‌تواند تصاویری با وضوح Full HD‌ را برای شما به یادگار گیرد و با کیفیت 1080P فیلمبرداری کند.
 

هواوی اعلام کرده که این گوشی را به زودی در اروپا، آسیا- اقیانوسیه، آمریکای شمالی، استرالیا، خاورمیانه و چین عرضه می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-10 08:55

دیدگاه‌ها

تصویر سعید
متشکرم عالی به نظر میرسه، طراحی گوشی به نظرم باید خاص تر از این حرفا باشه احتمالا وقتی نمونه اصلیش رو از نزدیک ببینیم تفاوتهایی باید با گالکسی داشته باشه، من گوشی X5 هوآوی رو دارم و راضی ام، امیدوارم این گوشی به بازار ایران هم همزمان با عرضه در دنیا وارد بشه
ارسال شده توسط سعید در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
ما که پولشو نداریم بخریم.اونا که می خرن امیدوارم حالشو ببرن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید