کد مطلب: 

12002

دعوت از ایرانیان خارج از کشور برای حضور در همایش تجارت و اقتصاد الکترونیکی

همایش‏های تجارت و اقتصاد الکترونیکی هر ساله با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همکاری سایر دستگاه‏ها، نهادها و مراکز علمی و تحقیقاتی در کشور برگزار می‏شود.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، به نقل از دبیرخانه دائمی همایش‏های تجارت و اقتصاد الکترونیکی، بر اساس برنامه‏ ریزی‏ های بعمل آمده "هشتمین همایش ملی و دومین همایش بین‏ المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی" با هدف ارایه دستاوردهای اجرایی‏ شدن نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی ایران و پیاده‏ سازی طرح‏ها و پروژه‏ های پایلوت در کشور (از مجموعه خروجی‏های نقشه راه) و نیز به منظور رصد تجارت و اقتصاد الکترونیکی در ایران از طریق شاخص‏های بومی اندازه‏‏ گیری تجارت و اقتصاد الکترونیکی شامل بلوغ الکترونیکی در بنگاه‏ها و سازمان‏ها، بانکداری الکترونیکی، بیمه الکترونیکی، گردشگری الکترونیکی، بورس الکترونیکی و ... در هفت محور اصلی توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی شامل:

 

1. سیاست‏ها و چشم‏ اندازهای کشور
2. فنی و ارتباطی
3. حقوقی و قانونی
4. امنیت و اعتماد
5. آموزش و مهارت‏های انسانی
6. اقتصادی تجاری
7. کاربرد و نوآوری

 

طی روزهای 29 لغایت 31 اردیبهشت ماه 1393 در محل سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می‏شود. 

 

دکتر علی محمد گودرزی مشاور عالی وزیر و سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات تجاری و صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن بیان اهداف این همایش اضافه نمود؛ بررسی آخرین پیشرفت‏های جهانی در حوزه تجارت و اقتصاد الکترونیکی یکی دیگر از اهداف این هم اندیشی ملی– بین المللی است.

 

رییس شورای راهبری همایش افزود: دعوت از متخصصین، صاحبنظران و نخبگان ایرانی خارج ازکشور برای شناسایی فرصت‏های تجاری و صنعتی و تجاری سازی ایده‏ ها و سرمایه ‏گذاری مشترک برای توسعه صنعت IT در جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف این همایش ملی – بین‏ المللی است. 

 

شایان ذکر است که دعوت از ایرانیان مقیم خارج از کشور برای حضور در این هم ‏اندیشی، همسو با برنامه ‏های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای استفاده از پتانسیل‏های ایرانیان خارج از کشور می‏باشد.

 

تقدیر از برترین مقالات ارائه شده به همایش، اعطای نشان ملی درجه 1، 2 و 3 تجارت و اقتصاد الکترونیکی به فعالین این حوزه، معرفی سازمان ها، شرکت ها، بانک ها و بیمه‏های برتر در ارائه خدمات الکترونیکی، تقدیر از اصحاب رسانه برتر در اطلاع‏ رسانی و آگاه سازی این حوزه و ... از جمله دیگر اهداف این همایش می‏باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-06 09:40

افزودن دیدگاه جدید