کدخبر :11999 پرینت
16 دی 1392 - 09:22

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: نمی‎توان مخابرات را با عوامل غیرمخابراتی اداره کرد/ باید بتوانیم پیام تغییر را به کارکنان انتقال دهیم

متن خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: هر فرآیندی پیامی دارد و مهم تر از آن این است که این پیام چگونه به مخاطب خود برسد. لذا باید در نشست های هدفمند بتوانیم پیام تغییر را به کارکنان انتقال دهیم؛ چرا که معتقدم شرکت مخابرات ایران در همه استان ها توان اجرای استراتژی را دارد.

 

به گزارش سیتنا، مهندس پوررنجبر که در بخش پایانی همایش دو روزه توسعه استراتژی شرکت مخابرات ایران در کرمان سخن می گفت، ضمن تأکید بر ضرورت شرکت در این نشست های ارتباطی، افزود: هدف این است که سازمان را پی در پی کارآمدتر و بهره ورتر کنیم.

وی افزود: معتقدم شرکت مخابرات ایران در تمامی استان ها پتانسیل های بسیار قوی دارد که هر کدام می تواند در بکارگیری و پیاده سازی استراتژی نقش بسزایی داشته باشد.

 

مهندس پوررنجبر با اشاره به این که پیام هایی که به دنبال عملکردمان به ما می رسد بسیار ارزشمند است، گفت: بازخورد عملکردمان از طرف مخاطبان-چه کارکنان و چه مردم- می تواند چراغ راه آینده ما باشد و مسیر پیش روی ما را روشن کند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اعتقاد به این که عدم ارتباط، هم دلی و هم زبانی را از بین می برد افزود: اگر همه ما با یک نگاه مشترک و متحد به هدف توجه کنیم، در صورت وجود اشتباه به راحتی به آن پی خواهیم برد.

 

وی با اشاره به این که مخابرات را نمی توان با عوامل غیر مخابراتی اداره کرد گفت: سازمان باید با مدیریت شما برون گرا باشد؛ در غیر این صورت میزان کارایی آن در حالت درون گرا کاهش خواهد یافت.

 

مهندس پوررنجبر ضمن تأکید بر مشهود بودن آثار تحول در عملکرد حوزه های شرکت، افزود: پس از آغاز برنامه تحول، نشانه های رفتاری و ذهنی برنامه تغییر و تحول در شرکت ایجاد شده که امیدواریم در کمترین زمان بتوانیم استراتژی را به صورت صد درصد محقق کنیم.

 

وی در پایان فناوری IT را یک فناوری حیاتی دانست و گفت: امروزه نیاز به IT در زندگی مردم به ضرورت حیاتی تبدیل شده که با استراتژی شرکت مخابرات ایران می توانیم در این حوزه به تمام نیازهای آنان پاسخ دهیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.