کد مطلب: 

11992

مشاوره رایگان پیامکی فقط با 52 هزار تومان!

مشاوره رایگان پیامکی فقط با 52 هزار تومان!

از آنجایی که گویا درآمد این طرح های پیامکی بدک نیست، ذهن‌های خلاق به کار افتاده اند تا ببینند چگونه می توانند مردم را به کسر روزانه پول از حساب های بانکی‌شان ترغیب کنند. مثلا در حالی که داریم به بدهی سه هزار تومانی‌مان به سنگکی محل فکر می‌کنیم، پیامک می‌آید: «فقط با پنجاه تومان هر سوالی که دلتان می‌خواهد از رامبد جوان بپرسید.»

 

به گزارش سیتنا، "امیر وفایی" در روزنامه قانون نوشته است: "معلوم نیست این ایرانسل و همراه اول آمار حساب و کتاب مالی زندگی ما را از کجا دارند! به محض اینکه دوزار پول می آید در بساطمان پیامک‌هایشان شروع می شود و برای آخرین ریال آن هم نقشه می‌کشند. "این عدد را بفرست به آن شماره تا هر روز در ازای دریافت 200 تومان سر یک ساعت مشخص از خواب بیدارت کنیم. آن عدد را بفرست به این شماره تا فقط در ازای روزانه 100 تومان فال حافظ برایت بگیریم." چند روز پیش به یکی از پیشنهادهای همراه اول محل نگذاشتیم، چند دقیقه بعدش پیامک آمد که: «پس می‌خوای با اون پنج هزار تومنی که برات مونده چی کار کنی ناقلا؟» شرکت های محترم مخابراتی، گاهی متن پیامک‌ها را طوری تنظیم می‌کنند که شما چاره ای غیر از موافقت با پیشنهاد مطرح شده ندارید. مثلا پیامک آمده: «با فشار دادن گزینه "آری" هر روز صبح تیتر روزنامه ها را در گوشی تلفن همراه خود بخوانید... فقط با روزانه 250 تومان.» زیر این متن فقط گزینه آری وجود دارد و خبری از "خیر" نیست. اگر هم بخواهید از باکس پیامک خارج شوید امکانش نیست چون سایر کلیدها قفل می‌شود. درآوردن و دوباره جا زدن باتری هم فایده ای ندارد و گوشی پس از روشن شدن مجددا همان پیامک را به شما نشان می‌دهد.     

از آنجایی که گویا درآمد این طرح های پیامکی بدک نیست، ذهن‌های خلاق به کار افتاده اند تا ببینند چگونه می توانند مردم را به کسر روزانه پول از حساب های بانکی‌شان ترغیب کنند. مثلا در حالی که داریم به بدهی سه هزار تومانی‌مان به سنگکی محل فکر می‌کنیم، پیامک می‌آید: «فقط با پنجاه تومان هر سوالی که دلتان می‌خواهد از رامبد جوان بپرسید.» این شوهر عمه غیرتی ما هم تا پیامک را روی گوشی عمه دیده، رفته اداره مخابرات داد و فریاد راه انداخته که چرا می خواهید زن من را با بازیگرها آشنا کنید.

 

در صورت ادامه فوران خلاقیت شرکت‌های مخابراتی به‌زودی باید منتظر پیامک‌هایی از این قبیل باشیم:

- آیا مایلید پشت یک بازیگر معروف را در حمام کیسه بکشید؟ عدد بازیگر مورد نظر خود را به 300500 پیامک کنید تا با پرداخت 300 تومان در قرعه‌کشی این برنامه بزرگ شرکت داده شوید: 1- کامبیز دیرباز 2- امیر جعفری 3- فتحعلی اویسی

- با پیامک کردن کلمه سه حرفی "کتف" به 4000321 و پرداخت هزار تومان یکی از سه برنده خوشبخت ما برای مسافرت به اسپانیا و ماچ کردن کتف مسی باشید. (با مسی کاملا هماهنگ شده)

- سه دقیقه مشاوره رایگان با پزشک روانشناس فقط با 25 هزار تومان. ارسال پیامک به 300507.

- برای ارسال دی وی دی جدیدترین سخنرانی استاد رحیم پورازغدی به درب منزل شما، 10 هزار تومان از حساب جنابعالی کسر شد.

- فعال کردن سرویس ارتباط پیامکی و بلوتوثی با زیر آوار ماندگان زلزله بم که احتمالا هنوز در قید حیات باشند.

 ارسال پیامک به 344000 (در ازای کسر10 درصد کل موجودی حساب بانکی   یا مشارکت در ساخت و ساز)"

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-06 05:21

افزودن دیدگاه جدید