کدخبر :11974 پرینت
15 دی 1392 - 05:37

در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت؛ پرداخت نوین با راهکارهای جدید تجارت همراه حضور می یابد

متن خبر

تبادل تجربیات فعالان حوزه تجارت و بانکداری الکترونیک که برگرفته از وجوه مختلف این حوزه است مطمئناً می تواند در ارتقاء سطح این بخش موثر باشد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت نوین، این تجربیات می تواند شامل فرصت های پیش رو بر اساس نیازهای جامعه پویای ایران و ارائه راه حل های مناسب در عین توجه به تهدیدها و نقاط ضعف به ویژه در حوزه امنیت تبادلات الکترونیکی باشد.

 

شرکت پرداخت نوین در فصل جدید فعالیت خود به ارائه راه حل های نوین متناسب با بازار ایران با توجه به الزامات امنیتی و همکاری حرفه ای با فعالان این حوزه تاکید دارد.

 

با توجه به برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانکداری نوین همزمان با برگزاری سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت و حضور و حمایت شرکت پرداخت نوین از آن، باید گفت که برپایی نمایشگاه های حرفه ای برای تبادل نظرات فعالان حوزه و حمایت موثر از آنان، از الزامات توسعه هر فعالیت حرفه ای است.

 

بنابراین گزارش، شرکت پرداخت نوین مجدانه بر ایفای نقش فعال و غیر انفعالی در دوره جدید فعالیت خود تاکید دارد.

 

این فعالیت شامل ارائه محصولات نوین به ویژه جهت پوشش تجارت همراه (Mobile Buisiness) و گسترش خدمات اینترنتی و راهکارهای توسعه ای نظیر USSD باتوجه خاص به الزامات امنیتی است.

 

همچنین ارائه راه حل، جهت پوشش نیازهای شبکه های ارائه خدمات عمومی و شهروندی نظیر کیف پول خرد از رویکردهای جدید شرکت است.

 

با توجه به توسعه تجارت و افزایش شدید حجم نقدینگی در گردش، نظام بانکی در واقع راهی به جز استفاده موثر از راه حل های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات ندارد.

 

خوشبختانه به نظر می رسد تصمیم سازان این بخش اهمیت موضوع را درک کرده اند اما استفاده موثر از فناوری اطلاعات مستلزم ایجاد زیر ساخت های لازم در قالب همکاری های فرابخشی و ملی است.

 

روابط عمومی شرکت پرداخت نوین در این گزارش آورده است: همچنین باید در این باره به اهمیت فرهنگ سازی و تدوین مشوق های لازم استفاده  از این خدمات توجه شود و الزامات امنیتی و پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی نیز مورد نظر قرار گیرد.

 

به گزارش ستاد اطلاع رسانی، سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در روزهای 16 و 17 دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

 

اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش در سایت اینترنتی : http://conf.mbri.ac.ir/ebps3 قابل دسترسی است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.