کدخبر :11969 پرینت
14 دی 1392 - 20:12

ویدئوی شرح دردمندانه دختری از تجاوزهای پدرش، کاربران را شگفت‎زده کرد! +تصاویر

متن خبر

این دختر تاکید می کند که پدرش از سن ۴ سالگی تا ۱۳ سالگی از او سوء استفاده جنسی کرده است و او را مورد آزار و اذیت خود قرار می داده است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایران ناز، او در ویدئوی منتشر شده اش که تا کنون بیننده های زیادی داشته است بدون هیچگونه آرایشی ظاهر شده و چهره ای دردمند و خسته دارد.

 

او با چشمانی اشکبار می گوید: میخواهم در مورد مردی صحبت کنم که در حق من ظلم کرده است، دوشیزگی ام را از من گرفته و معصومیت مرا خدشه دار کرده است. او حالا باید این ویدئو را تماشا کند.

 

 

او می گوید پدرش نه تنها به او تجاوز کرده است بلکه بارها او را به مرگ تهدید کرده و حتی مادرش را کشته است. او توضیح می دهد با اینکه سن کمی داشته بخوبی به یاد دارد که مادرش را غرق در خون دیده است و پدرش در آن لحظات به دنبال او بوده تا وی را نیز به سرنوشت مادرش دچار کند. او ادعا می کند که هنوز هم شب ها این تصاویر را در کابوس های شبانه اش می بیند.

 

 

وی از سن ۱۳ سالگی از خانه گریخته است و با تحمل مشکلات بسیار توانسته موفقیت هایی در زندگی شخصی اش داشته باشد. او ادامه می دهد که عاشق هنر پیشگی است چرا که از این طریق می توان از حقایق زندگی گریخت و شخص دیگری بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.