کد مطلب: 

11889

کیهان هم به فیسبوک و توییتر صهیونیستی پیوست!

کیهان هم به فیسبوک و توییتر صهیونیستی پیوست!

با تغییر قالب سایت روزنامه‎ی کیهان امکان اشتراک گذاری مطالب این روزنامه در چند شبکه‎ی اجتماعی از جمله فیسبوک و توییتر فراهم شد؛ شبکه‎هایی که همواره از سوی همین جریان افراطی، شبکه‎هایی صهیونیستی خوانده می‎شدند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از انصاف نیوز، قالب سایت روزنامه‎ی کیهان تغییر کرد؛ از جمله تغییرات آن، امکان اشتراک گذاری مطالب این روزنامه در چند شبکه‎ی اجتماعی است که دو تا از پنج شبکه‎ی قابل اشتراک، فیسبوک و توییتر است که همیشه از سوی جریان افراطی، شبکه‎هایی صهیونیستی خوانده می‎شدند و در حال حاضر هم در ایران فیلتر هستند.

 

البته از این پنج شبکه‎ی اجتماعی که کیهان زمینه‎ی اشتراک با آنها را فراهم کرده است، فقط کلوب یک شبکه‎ی داخلی است و دو شبکه‎ی دیگر گوگل پلاس و لینکدن نیز خارجی هستند ولی فیلتر نیستند.

 

ایرادهایی که از سوی جریان افراطی معمولا به فیسبوک و توییتر گرفته می‎شود، به شرکت گوگل نیز وارد است اما بسیاری از حامیان این جریان خود در گوگل پلاس عضویت دارند.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-31 11:54

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
شبکه های اجتماعی صهیونیستی ، امریکایی و ... نیستند ، همانطوری که اینترنت صهیونیستی یا آمریکایی نیست ؛ شبکه های اجتماعی متعلق به کسایی هست که ازشون استفاده می کنند ، دلیلش هم اینه که این دولت ها ، حکومت ها و کسانی از این قبیل محتوای این شبکه ها را تشکیل نمی دهند و در اصل مردم هستند که محتوای این شبکه ها را می نویسند و تشکیل می دهند . با تشکر
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید