کد مطلب: 

1187

تماس تصویری از طریق اپراتور سوم دقیقه‌ای 1495 ریال

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفت: تا پایان سال شبکه شهر تهران نیز تحت پوشش نسل سوم موبایل قرار می‌گیرد و پیش بینی می‌شود طی 5 سال آینده این اپراتور بتواند هزینه‌های خود را برگرداند و به سوددهی برسد.
تماس تصویری از طریق اپراتور سوم دقیقه‌ای 1495 ریال

به گزارش سیتنا بر اساس خروجی خبرگزاری مهر، دکتر رحمت الله حافظی - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی- صبح امروز در مراسم واگذاری سیم‌کارت‌های نسل سوم تاکید کرد: از امروز سیم‌کارت‌های این اپراتور با نام تجاری رایتل به افرادی که در کرج ثبت نام کرده‌اند واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون 10 هزار نفر در کرج پیش ثبت نام اولیه خرید سیم‌کارت‌های رایتل را انجام دادند، اضافه کرد: این افراد از امروز می‌توانند با تکمیل پرونده خود ظرف 72 ساعت کاری این سیم‌کارت‌ها را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اپراتور سوم آخرین فناوری تجاری که در جهان در حال بهره برداری است را وارد ایران کرده است، گفت: دسترسی به اینترنت، تماس تصویری، سرویس MMS و SMS از جمله قابلیت‌های این سیم‌کارت‌ها خواهد بود که در 3 نوع دائمی، اعتباری و دیتا ارائه می شود.

حافظی تاکید کرد: هم اکنون پوشش صد در صدی این شبکه در کرج کامل بوده و سایر شهرداری ها در صورت همکاری در نصب آنتن های این اپراتور، در اولویت راه اندازی شبکه قرار می گیرند.

وی در مورد تعرفه های استفاده از سیم‌کارت‌های نسل سوم رایتل نیز گفت: نرخ مکالمه با این سیم‌کارت‌ها برای هر دقیقه 555 ریال در این شبکه، 625 ریال برای ارتباط با سایر شبکه ها خواهد بود. همچنین نرخ تماس تصویری از طریق این اپراتور 1495 ریال، نرخ سرویس پیام چند رسانه ای MMS برای 300 کیلوبیت 400 ریال و سرعت دسترسی به اینترنت این اپراتور برای کاربران خانگی 125 کیلوبیت بر ثانیه و برای اشخاص حقوقی 3 مگابیت بر ثانیه قابل استفاده خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه عملیات راه اندازی شبکه نسل سوم با شهرستان کرج آغاز شده است، تاکید کرد: آمادگی آن را داریم که هر شهری اعلام آمادگی خود را بر اساس فضایی که برای نصب آنتن در اختیار ما قرار می دهد این شبکه را راه اندازی کنیم.

وی گفت: تا پایان سال شبکه شهر تهران نیز تحت پوشش نسل سوم موبایل قرار می گیرد و پیش بینی می شود طی 5 سال آینده این اپراتور بتواند هزینه های خود را برگرداند و به سوددهی برسد.

حافظی در مورد تاخیر در راه اندازی شبکه اپراتور سوم، گفت: این تاخیر ابعاد مختلفی دارد که لازم نیست به آن پرداخته شود چرا که باید برای بسته های فرهنگی و امنیتی این اپراتور پیش بینی هایی صورت می گرفت.

وی تاکید کرد که با شهرداری تهران نیز به تفاهم رسیده ایم که تا پایان سال این شبکه در تهران نیز راه اندازی شود، اضافه کرد: هم اکنون امکان تحویل چندین برابر این سیم‌کارت‌ها را نسبت به پیش ثبت نام انجام شده در کرج داریم و پیش بینی می کنیم در بهمن ماه بتوانیم این سیم کارت ها را بروز تحویل دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-09 09:41

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
مثل اینکه قرار نیست ملت ایران رنگ اینترنت پر سرعت رو به خودشون ببینند. اوایل آقای آرپناهی، مدیر کل برند RighTel، عنوان کرده بود که قراره کف سرعت اینترنت اپراتور سوم از 512Kbps برای کاربران خانگی و معمولی شروع بشه، ولی مثل اینکه تو قضیه اینترنت ایران فقط باید با حلوا حلوا کردن دهن خودمون رو شیرین کنیم!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید