کد مطلب: 

11797

شرم آورترین تصویر تاریخ معاصر، هم اینک در اینترنت!

این تصویر یک انگلیسی در سال ۱۹۰۳ می باشد که یک زن بنگالی در هند او را بر سرش حمل می کند.

 

BYPilc9CQAARJl2.jpg

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، صاحب نیوز نوشت: در سال ۱۵۱۰ میلادی پرتغالی‌ها به عنوان اولین مهاجمان اروپایی در گوا مستقر شدند. هنگامی که طوایف «مراتی» و «سیک» علیه حکومت پادشاهان گورکانی قیام کردند، بریتانیایی‌ها و فرانسوی‌ها در قرن ۱۸ مناطقی برای خود از هند جدا کردند و بنیاد حکومت بریتانیای کبیر در هند استوار گردید.

 

دولت بریتانیا بر اثر شورش‌های سال ۱۸۵۷ میلادی در هند، کمپانی هند شرقی بریتانیا را که گردانندهٔ هند بود منحل کرد و به این سرزمین خودمختاری داده شد. و در سالهای ۱۹۰۶ تا ۱۹۱۵، دولت بریتانیا ناچار شد که ادارهٔ بعضی از امور کشور را به مردم هند واگذار نماید. در این هنگام رهبر بزرگ جنبش استقلال هند، ماهاتما گاندی قیام کرد و علیه استبداد بریتانیا به مبارزه پرداخت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-27 07:40

دیدگاه‌ها

تصویر یاور
سلام دوسنان میگم این هم فتوشاپه نه اینکه اشغاگران چنین نیستند . هرگز چنین باوری ندارم . بلکه معتقدم حتما بدتر ازاین بوده و هستند. ولی آنقدر مسایل اینگونه ساختگی دیدم وشنیدم که ازریسمون نیترسم . سخت باور میکنم .بقول حاج محمد خدا بیامرز ما خدا کنه این دروغت راست باشه ||؟؟؟ .. لعن ونفرین بر همه اشغالگران از هرنوعش قدیمی وجدید و سنتی و مجازی اش . مرا ببخشید زیادی گفتم ..
ارسال شده توسط یاور در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
خیلی اشعال بودند اشعالگران
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
و امروزبه روش های جدید و دیگری از جهان سوم برده کشی می کنند فقط یک تفاوت دارد که در آن زمان مبارز زیاد بود ولی امروز علی تنهاست
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر کاکتوس
حتماً پروتکل را به این آقا نگفته بودند!!!!!!!!!
ارسال شده توسط کاکتوس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید