کدخبر :11781 پرینت
05 دی 1392 - 13:49

احمدی مقدم: مصادیق مجرمانه در فیلترینگ نوسازی می شود

متن خبر

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: شورای عالی فضای مجازی سه‌شنبه در حضور رئیس‌جمهور تشکیل جلسه داد و در این جلسه به پیشنهاد نیروی انتظامی و حمایت وزیر ارتباطات مقرر شد کارگروهی در رابطه با نوسازی مصادیق مجرمانه و نوسازی فیلترینگ با روش های نوین ایجاد شود. 

 

به گزارش سیتنا، سردار احمدی مقدم صبح امروز در حاشیه دهمین جشنواره نظم و امنیت عمومی در مورد فیلترشدن نرم‌افزار وی‌چت، گفت: شورای عالی فضای مجازی سه‌شنبه در حضور رئیس‌جمهور تشکیل جلسه داد و در این جلسه به پیشنهاد نیروی انتظامی و حمایت وزیر ارتباطات مقرر شد کارگروهی در رابطه با نوسازی مصادیق مجرمانه و نوسازی فیلترینگ با روش های نوین ایجاد شود. 

 

احمدی مقدم با بیان اینکه اگر وی‌چت خوبی‌هایی دارد، نباید کل سرویس مسدود شود، گفت: این کارگروه نسبت به شناسایی مضرات برنامه‌ها اقدام کرده و تنها بخش‌های مضر حذف می‌شوند. 

 

احمدی مقدم در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به فعالیت 700 دفتر خدمات الکترونیکی، گفت: امروز 50 هزار دستگاه رایانه به اینترانت امن ناجا متصل هستند که امنیت منحصربه فردی دارد و ما مفتخریم که امروز تمام نرم‌افزارهای ما در داخل تولید می‌شود.

 

وی با اشاره به فعالیت 140 سامانه و زیر سامانه ارائه خدمات در ناجا گفت: ناجا 30 میلیون خدمت الکترونیکی به مردم ارائه می‌کند.

 

احمدی مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی تا پایان برنامه ششم توسعه باید از فاز سخت‌افزاری عبور کند، گفت: ما باید به جای توسعه کمی به کیفی سازی توجه کنیم که این مهم با اشراف اطلاعاتی در بستر علوم و فنون و همچنین ایجاد پژوهش‌های کاربردی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.