کد مطلب: 

11761

پیگیری مشکلات بازار سخت‌افزار

پیگیری مشکلات بازار سخت‌افزار

نائب رئیس کمیسیون سخت‌افزار سازمان نصر تهران درخصوص اقدامات این کمیسیون از پیگیری های لازم برای رفع مشکلات بازار IT خبرداد. 

 

به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، کنفرانس خبری کمیسیون سخت‌افزار صبح امروز با حضور رئیس سازمان و تعدادی از اعضای این کمیسیون متشکل از مدیران بزرگترین شرکت‌های سخت‌افزاری و جمع انبوهی از خبرنگاران حوزه IT برگزار شد.

 

در این نشست، آزاده داننده، رئیس سازمان نصر تهران و رئیس کمیسیون سخت‌افزار ، حسین غروی رام، نائب رئیس این کمیسیون و مدیران عامل شرکت‌های سخت‌افزاری همچون فرخ امیری، علیرضا پورنقشبند، مهرداد رجبی‌پور، حجت‌ا... مسعودی و احسان بیات به عنوان اعضای کمیسیون سخت‌افزار نصر تهران حضور یافتند.

 

در ابتدای مراسم، آزاده داننده، رئیس کمیسیون سخت‌افزار به برگزاری سلسله نشست‌های خبری با هدف انعکاس عملکرد سازمان اشاره کرد و گفت : سازمان هر سه ماه یکبار برای شفاف سازی فعالیت‌هایش ، گزارش عملکرد کمیسیون‌ها را به همراه مشروح فعالیت‌های دبیرخانه و هیات مدیره منتشر می‌کند. برگزاری این نشست‌های خبری با حضور اعضای کمیسیون‌ها ،قطعا به شفاف‌سازی بیشتر سازمان کمک می‌کند.

 

افزایش انسجام صنفی

حسین غروی، نائب رئیس کمیسیون سخت‌افزار به تشریح عملکرد این کمیسیون پرداخت.

 

غروی برقراری انسجام صنفی در این حوزه را جزو دستاوردهای مهم این کمیسیون خواند و گفت: برای افزایش اتحاد و انسجام این حوزه فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است.  درحال حاضر ارتباطی دوسویه با اتحادیه فناوران رایانه تهران‌، سندیکای تولید کنندگان فناوری اطلاعات، اتاق بازرگانی و مجمع عالی واردات داریم.

 

او تلاش برای اصلاح آئین‌نامه انتخابات سازمان نصر تهران را دیگر دستاورد کمیسیون سخت‌افزار برشمرد و افزود: در کمیسیون سخت‌افزارجنبشی برای اصلاح آئین‌نامه انتخابات سازمان شکل گرفت که خوشبختانه با تلاش اعضا و مساعدت هیات مدیره سازمان، این آئین‌نامه به تصویب رسید.

 

پیگیری مشکلات بازار سخت‌افزار

نائب رئیس کمیسیون سخت‌افزار سازمان نصر تهران درخصوص اقدامات این کمیسیون برای رفع مشکلات بازار IT گفت: این کمیسیون بیشترین رصد را نسبت به مسائل بازار IT، نرخ ارز و پیگیری بخش‌نامه‌های یک‌شبه دولت قبل داشته و تلاش کرده تا آخرین تحولات و مسائل حوزه سخت‌افزار را به فعالان این حوزه اطلاع رسانی کند.

 

غروی ادامه داد: درخصوص تغییر و تحول حوزه IT و نوسانات نرخ ارز، بارها جلسات متعددی با سازمان توسعه تجارت، ستاد تدابیر ویژه اقتصادی، کمیسیون ماده یک، وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار کرده و نظرات کارشناسی صنف را به گوش مسئولان رسانده‌ایم.

 

وی به فعالیت کارگروه‌های "استاندارد"، "خدمات پس از فروش" و "کنترل بازار" ذیل کمیسیون سخت‌افزار اشاره کرد و گفت: درخصوص آئین نامه  خدمات پس از فروش سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در حوزه IT، کمیسیون سخت‌افزار با حضور نماینده این سازمان، فعالیت زیادی انجام داد و سرانجام اصلاحاتی صورت گرفت.

 

غروی به صدور بیانیه کمیسیون سخت‌افزار درباره نمایشگاه الکامپ 92 اشاره کرد و گفت:با انتشار به موقع این بیانیه عملا هزینه تصمیم‌گیری مجری نمایشگاه الکامپ برای افزایش فشار به شرکت‌های IT حاضر در نمایشگاه بالا رفت و اعضای کمیسیون حداکثر تلاش خود را برای رعایت منافع شرکت‌های سخت‌افزاری در الکامپ انجام دادند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-25 14:12

افزودن دیدگاه جدید