کد مطلب: 

11757

بررسی فرهنگ سازمانی در شرکت مخابرات ایران

در آستانه تحول بزرگ سازمانی ، فرهنگ سازمانی در شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات ثابت ایران بررسی و بهینه می شود.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همزمان با پیاده سازی ساختار جدید در این شرکت، معاونت توسعه سرمایه انسانی مدیر عامل با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل ، به بررسی و بهینه سازی فرهنگ سازمانی در شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات ثابت ایران می پردازد.

بر اساس این گزارش ،شرکت پوینده دهکده جهانی به عنوان مشاور در این پروژه تعیین شده است . همچنین مقرر شده است با طرح 60 سوال از کارکنان ، پایش اطلاعات موجود در زمینه فرهنگ سازمانی انجام شده و در مراحل بعد بهینه سازی فرهنگ سازمانی انجام شود.

این گزارش می افزاید :  فرهنگ سازمانی موضوعی است که به تازگی به دانش مدیریت و در قلمرو رفتار سازمانی راه یافته است و مقصود از آن ، سیستمی از استنباط مشترک است که اعضا نسبت به یک سازمان و آنچه در آن می گذرد، دارند و همین ویژگی موجب تفکیک و تفاوت دو سازمان از یکدیگر می شود.

در این بررسی با یافتن پاسخ به سوالاتی نظیر فرصت ها؟ اهداف؟ ابزارها؟ تیم ها؟ تهدیدها؟ چگونگی مواجهه با تغییرات؟ و .... در پی بهبود فرهنگ سازمانی متناسب با شرایط جدید شرکت مخابرات ایران ، شرکت ارتباطات ثابت ایران و در مراحل بعد شرکت های مخابرات استانی خواهیم بود.

گفتنی است فرهنگ سازمانی شرکت ارتباطات سیار ایران چندی پیش مورد بررسی و بازنگری قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-25 09:23

افزودن دیدگاه جدید