کد مطلب: 

1172

شایعاتی در خصوص بازداشت رضا رشیدپور مجری شبکه‌ی ایرانیان!

شایعاتی در خصوص بازداشت رضا رشیدپور مجری شبکه‌ی ایرانیان!

باشگاه خبرنگاران، گزارش داد: افتتاحیه‌ی نمایشگاه نقاشی "ننه صنوبر" و حضور مجری یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای با حاشیه‌هایی همراه شد.

 

به گزارش سیتنا، افتتاحیه‌ی نمایشگاه نقاشی "ننه صنوبر" واقع در خیابان میرداماد بازیچه‌ی عوامل شبکه‌های ماهواره‌ای شد.

 

بر اساس این گزارش، مدیر و مجری یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که خود از برگزارکنندگان این نمایشگاه بود، با سوء استفاده از هنر یک هنرمند 70 ساله قصد ایجاد نا آرامی و بهره‌برداری سیاسی در این نمایشگاه را داشت که این حرکت با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و بازداشت این مجری خاتمه یافت.

 

در این راستا، یکی از عوامل شبکه ماهواره‌ای ایرانیان درباره علت دستگیری رضا رشیدپور  به پانا گفت: ماجرا به فراخوانی برمی‌گردد که رضا رشیدپور در برنامه‌اش داده و قرار بوده در حراجی خیابانی، نقاشی‌های «ننه صنوبر» (از نقاشان دوره گرد که پس از حضور در برنامه رشیدپور در شبکه ایرانیان به شدت آثارش مورد توجه قرار گرفته)، به فروش برسد. این فراخوان با استقبال شدید مردم رو به رو می‌شود تا حدی که ترافیک شدیدی برای خرید آثار ننه صنوبر بوجود می‌آید و ازدحام جمعیت باعث می‌شود نیروی انتظامی برای پراکنده کندن مردم، رضا رشیدپو و ننه صنوبر را از آن منطقه دور و به یک مرکز انتظامی در حوالی همان محل منتقل کنند .

به گزارش سیتنا، رشیدپور هم در توضیح این فراخوان با ارائه مجوز رسمی برنامه از اماکن، پس از یک ساعت و نیم آزاد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-07 20:11

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
خیلی از نظر فکری عقب افتاده اید که به جای حمایت از این اقدام، دارید باشایعه تخریبش میکنید 1ذره آدم باشید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید