کدخبر :11716 پرینت
03 دی 1392 - 15:21

تعارفی که ۵۹۰ میلیون دلار ضرر زد!

متن خبر

از قدیم گفته اند که «تعارف آمد، نیامد دارد!» شاید هیچ کس به اندازه «میندی کرَندِل» درست بودن این جمله را تجربه نکرده باشد؛ چرا که یک قلم تعارف ساده این خانم «۵۹۰ میلیون دلار» به ایشان ضرر زده است.

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا و به نوشته روزنامه ایندپندنت، ماجرا از آنجا شروع شد که خانم کرَندِل در صف خرید بلیط مسابقه بخت‌آزمایی جلوی یک خانم سالخورده، به نام «گلوریا مَکِنزی» ایستاده بود و به این بانوی ۸۴ ساله تعارف کرد که پیش از او بلیط خود را خریداری کند.

 

کمی بعد، همان بلیط برنده جایزه بزرگ ۵۹۰ میلیون دلاری شد و البته خانم مَکِنزی، برنده خوش شانس، نیز یادش ماند که در هنگام دریافت جایزه خود از کرَندِل -بدون ذکر نام او- سپاسگزاری کند که «اجازه داد در صف زودتر از او بلیط بخرم».

 

در این سو نیز، میندی کرَندِل در مصاحبه ای تصریح کرد که «به هیچ وجه» از تصمیم خود پشیمان نیست.

 

این مادرِ اهل ایالت فلوریدای آمریکا همچنین گفت که عمل او برای دخترش حاوی «درس ارزشمندی» بوده است. کرَندِل گفت: «بعضی وقت ها بهتر است که صبور باشی تا اینکه تصیم درست را بگیری. من می دانستم که این کارم برای دخترم درس خوبی دارد. ما می‌توانستیم برنده آن جایزه باشیم، اما خوب، پیشامد است دیگر.»

 

خانم مَکِنزی، برنده بخت آزمایی، جایزه خود را با پسر ۵۴ ساله اش تقسیم کرده است.

 

برنده جایزه ۵۹۰ میلیون دلاری با استفاده از مبلغی از نیم‌سهم خودش یک خانه مناسب خریداری کرده و همراه فرزند خود به این خانه نقل مکان کرده است.

 

روزنامه «دیلی میل» نیز با اشاره به ماجرا فوق نوشته که گلوریا مَکِنزی با رد درخواست مصاحبه از سوی خبرنگاران در زمان دریافت جایزه مبلغی معادل ۳۷۰ میلیون دلار - پس از کسر مالیاتی ۲۷۸ میلیون دلاری از کُل مبلغ ۵۹۰ میلیون دلار - را به خانه برد.

 

یکی از همسایگان مَکِنزی در گفت‌وگو با «دیلی میل»، با ابراز شگفتی از زندگی جدید مَکِنزی، دوران فقر این زن خوش شانس را به یاد آورد: «یادم هست که یک بار کسی پوشش آلومینیومی روی کولر یدک کش محل زندگی این خانم را دزدیده بود و وقتی برای تعمیر روکش کولر آمده بودند، تازه آن موقع خانم مَکِنزی را بیشتر دیدیم».   

 

همسایه برنده جایزه ۵۹۰ میلیون دلاری در ادامه افزود: «وقتی این خانم سالخورده را بشناسید، متوجه می شوید که این زن چقدر شکیبا و دوست داشتنی است».

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.