کد مطلب: 

11688

مشاور عالی فرمانده سپاه: برخی مسوولان از اوباما و همسرش درس بگیرند که گفتند به دختران‌مان اجازه ورود به فیسبوک را نمی‌دهیم

مشاور عالی فرمانده سپاه: برخی مسوولان از اوباما و همسرش درس بگیرند که گفتند به دختران‌مان اجازه ورود به فیسبوک را نمی‌دهیم

سردار یدالله جوانی، مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران طی گقتگویی با نسیم اظهار داشت: اگر دولت‌ها بخواهند انحرافی را در مسیرانقلاب به وجود بیاورند طبیعی است که سپاه اینجا با چشمان باز باید به رسالت خود عمل کند.

 

به گزارش سیتنا، سردار جوانی افزود:  اصل بر حمایت، پشتیبانی و یاری کردن دولت است که این وظیفه سپاه بوده اما طبیعی است که همانند 3 سال گذشته اگر بخواهد جایی اتفاقی رخ دهد که آن اتفاق زمینه و بسترهایی را فراهم کند برای اینکه روحیه ی انقلابی در جامعه ما ضعیف و کمرنگ شود و انقلاب از مسیر خودش خارج شود، طبیعی است که سپاه پاسداران در آن جا به وظیفه خودش عمل می‌کند.

 

گزیده‎ی گفتگوی نسیم با سردار جوانی در زیر می آید:

 

سپاه٬ پاسدار انقلاب است، بر اساس اساسنامه سپاه که مصوبه مجلس شورای اسلامی می‌باشد، علاوه بر پاسداری از انقلاب در برابر هر نوع تهدیدی باید بایستد.

● اگر تهدید نظامی باشد ماهیت نظامی سپاه پررنگ می‌شود و اگر تهدید نرم و سیاسی و فرهنگی باشد ماهیت فرهنگی این نهاد پر رنگ و اگر تهدید امنیتی باشد این نهاد باید در بعد امنیتی خودش را در عرصه وارد کند.

● اگر دولت‌ها بخواهند انحرافی را در مسیرانقلاب به وجود بیاورند طبیعی است که سپاه اینجا با چشمان باز باید به رسالت خود عمل کند.

● سپاه در صحنه همواره باید حضور داشته باشد و از این انقلاب مراقبت کند. این مهم نیست که آن عاملی که می‌خواهد انحراف بوجود آورد چه کسی باشد و در چه جایگاهی و موقعیتی قرار گرفته باشد؟

● اگر سپاه بخواهد این ملاحظات را در نظر داشته باشد٬ اصلا نمی‌تواند با محافظه کاری از انقلاب محافظت کند.

● در دولت کنونی نیز به همین شکل بوده بدین معنا که اصل بر حمایت، پشتیبانی و یاری کردن دولت است که این وظیفه سپاه بوده اما طبیعی است که همانند 3 سال گذشته اگر بخواهد جایی اتفاقی رخ دهد که آن اتفاق زمینه و بسترهایی را فراهم کند برای اینکه روحیه ی انقلابی در جامعه ما ضعیف و کمرنگ شود و انقلاب از مسیر خودش خارج شود، طبیعی است که سپاه پاسداران در آن جا به وظیفه خودش عمل می‌کند.

● یکی از مجموعه‌هایی که به وظایف خود به خوبی با فتنه ۸۸ برخورد کرد٬ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

● سپاه براساس رسالتی که برعهده دارد باید زود‌تر از باقی متوجه خطرات شود که در غیر این صورت مشکلات سنگینی بوجود خواهد آمد.

● در دوره اصلاحات نیاز بود که نیروهای انقلاب، نیروهای سپاه و نیروهای بسیج تحلیلی درست و همواره و به روز اطلاع رسانی شوند که در پی این امر تصمیم گرفتیم هفته نامه صبح صادق را دایر کنیم.

● طبق قانون باید نیروهای بسیجی را که اکنون ده‌ها میلیون هستند نسبت به مسائل سیاسی جامعه توجیه و اطلاع رسانی کنیم.

● سپاه بازوی ولایت است و پیرو خط ولایت است در انتخابات هم به همین شکل بوده است.

● اگر انقلاب در معرض تهدید قرار بگیرد دیگر جزو ممنوعیات نیست و جزو رسالت سپاه خواهد بود.

● رسانه‌های منتسب به سپاه اگر ملاک‌ها را بیان می‌کند این رسانه‌ها در راستای سیاست‌های کلان و کلی نظام گام برمی‌دارند.

● اولین مقطع زمانی که که تهاجم فرهنگی دشمن خود را نشان داد در حوزه سیاسی اجتماعی فتنه ۷۸ بود که بنده آن را نمونه کوچک‌تر از فتنه ۸۸ می‌دانم.

● در سال ۸۸ فشار‌ها نشان می‌داد که سال‌های سال‌ این فتنه برنامه ریزی شده بود و مجموعه‌هایی پشت صحنه سرکار و فعال بودند تا این اتفاق رخ دهد.

● در فتنه ۸۸ داستان، داستان براندازی است. براندازی توسط کسانی که زمانی در انقلاب سابقه خوبی دارند ولی دچار استحاله شدند... سپاه وقتی که با چنین مسئله‌ای مواجه می‌شود که انقلاب با توطئه‌ای از جنس فتنه مواجه است٬ قطعا ورود پیدا خواهد کرد.

● شخصی به نام موسوی سخنانی را می‌زند که زمانی در انقلاب اسلامی، نخست وزیر و مورد حمایت نیروهای انقلابی بوده است و قاعدتا فتنه به دست کسانی به وجود می‌آید که سابقه خوبی را در عقبه خودشان دارند.

● وقتی که سپاه صحنه٬ شبکه‌های اجتماعی، نوع شعار و رنگ سبز را رصد می‌کرد٬ پیش بینی می‌کرد اتفاقاتی در حال رخ دادن است... پیش بینی‌های سپاه به حدی درست بود که برخی از غربی‌ها گفتند که این فتنه توسط سپاه شکل گرفته است.

● نظام اسلامی رافتش آن قدر بالا است که امروز ما یک پررویی را در فتنه گران می‌بینیم که بدنبال این هستند که کروبی آزاد شود.

● برخی از افراد در سال ۸۸ شعارهایی را سر دادند که باید از ان افراد پرسید که شما در فتنه ۸۸ چند سالتان بود؟... برخی کسانیکه در فتنه ۸۸ در خیابان‌ها دستگیر شدند اصلا سنش به سن رای دادن نرسیده بود.

● نقش سپاه در مسائل سوریه نقش هدایت و کمک کردن با بهره گیری از تجاربی که اندوخته خودمان بوده می‌باشد. آموزش ۱۰ هزار نیروی مردمی شاید مهم‌ترین خدمتی بود که ملت ایران با تجارب خود به مردم سوریه کرد.

● باید خطوط قرمزی که آقا فرمودند تا اخر رعایت شود و اگر طرف‌های مقابل خواستند از این خطوط عبور کنند ما باید از این توافقنامه خارج شویم.

● مردم این انتظار را نداشتند که گزارش ۱۰۰ روزه سبک و سیاق مناظره‌ای، انتقادی و تبلیغاتی را داشته باشد.

● برخی از مسئولین باید از اوباما و همسرش این مطلب را درس بگیرند که گفتند ما به دخترمان تا به سن ۱۸ سالگی نرسند اجازه ورود به فیس بوک را نمی‌دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-23 13:47

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
منم موافقم برخی از مسئولین باید از اوباما درس بگیرن ولی نه اینی که شما میگید درس بگیرن که این طور سایت ها رو آزاد بزارند و فرزنداشونو درست تربیت کنند. سالها طول کشید که فهمیدن کتک زدن اثر مثبتی در درخوندن دانش آموزا نداره نمیدونم کی میخان بفهمن که فیلتر کردن تاثیری نداره اگه اینقدر که روی فیلتر کردن این سایتها وقت صرف می کنید وقت صرف فرهنگ سازی استفاده درست از این ابزار می کردید بهتر بود نمی دونم کی شما میخاین بفهمین این نوع برخوردها تاثیر منفی داره
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید