کدخبر :1166 پرینت
17 دی 1390 - 09:14

تاثیر بازار ارز بر قیمت سیم‌کارت

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی گفت: به دلیل نوسان قیمت ارز در بازار و افزایش قیمت دلار، قیمت سیم‌کارت‌ها با کد یک در بازار خرید و فروش سیم‌کارت 10 تا 20 هزار تومان افزایش یافت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، افشار فروتن لاریجانی - رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی - در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی دو هفته اخیر با توجه به نوسان قیمت دلار در بازار، قیمت سیم‌کارت‌ها نیز بی‌تاثیر نمانده و با افزایش روبه‌رو شده است؛ قیمت سیم‌کارت با کدهای قدیمی دو و سه نیز به مقدار کمی افزایش یافته است.

وی پیش‌بینی کرد که این افزایش قیمت هم‌چنان ادامه داشته باشد و با توجه به تجربه‌ای که در سال‌های قبل داشتیم، انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به پایان سال، شاهد روند صعودی قیمت سیم‌کارت‌ها به‌ویژه در کدهای قدیمی باشیم.

فروتن هم‌چنین با بیان اینکه با ورود سیم‌کارت‌های رایتل تفاوتی در قیمت سیم‌کارت‌های 0912 نخواهیم داشت تاکید کرد: سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه مشترکان خاص خود را خواهند داشت و این موضوع تاثیری در قیمت سیم‌کارت به‌ویژه در کدهای قدیمی ندارد.

او پیش از این نیز گفته بود: سیم‌کارت‌های رایتل باید خدمات ویژه ‌و اختصاصی که در دیگر اپراتورها وجود ندارد را ارائه دهد؛ اپراتور سوم تلفن همراه سیم‌کارت‌هایی با ویژگی‌های جدیدی به بازار وارد می‌کند ولی به اعتقاد من اپراتورهای اول و دوم هم‌چنان مشترکان و علاقه‌مندان خود را خواهند داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.