کد مطلب: 

11594

یاهو کماکان در حال رفع مشکلات ایمیلش است

یک هفته بعد از انتشار اخباری در مورد نقص فنی خدمات ایمیل یاهو، این شرکت کماکان در تلاش است تا مشکلات آن را برطرف نماید.
به گزارش سیتنا، فارس به نقل از کامپیوترورلد، نوشت: هفته گذشته دسترسی برخی کاربران خدمات ایمیل یاهو به آن قطع شد و این شرکت اعلام کرد مهندسان یاهو در تلاش هستند تا مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند. کار به جایی رسید که مریسا میر مدیر عامل یاهو شخصا مجبور شد در این زمینه عذرخواهی کند.

اما معضلات موجود هنوز هم به طور کامل رفع نشده اند و مهندسان یاهو می گویند به طور تدریجی در تلاش برای رفع اختلالات موجود هستند. همچنین پیام ها و اعتراضات کاربران یاهو هم مورد بررسی قرار گرفته تا مشخص شود که آیا همه نقص های ایجاد شده برطرف شده اند یا خیر.

صاحب نظران مستقل تداوم مشکلات ایمیل یاهو را نقطه ضعفی اساسی برای این شرکت دانسته اند و می گویند با تداوم این وضعیت یاهو قادر به بازسازی چهره خود نخواهد بود. تاکنون سابقه نداشته که رفع نقص های یک سیستم ایمیل قدیمی و مشهور مانند یاهو یک هفته طول بکشد.

در آغاز وقوع این مشکل کاربران قادر به ورود به سرویس ایمیل خود نبودند یا اگر هم وارد سیستم می شدند از این مساله شکایت می کردند که ایمیل هایشان به مقصد نمی رسد. حال مقامات یاهو می گویند 99.9 درصد از مشکلات برطرف شده است و بقیه نیز به زودی برطرف می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-19 16:24

افزودن دیدگاه جدید