کدخبر :11565 پرینت
27 آذر 1392 - 07:32

دبیر شورای عالی فضای مجازی: با راه‎اندازی شبکه‎ی ملی اطلاعات بسیاری از مشکلات کاربران اینترنت برطرف می‌شود/ برای ساماندهی شبکه‌های اجتماعی داخلی گروه فرهنگی -اجتماعی تشکیل دادیم / تا کنون پیوست فرهنگی رایتل را ندیده‎ام

متن خبر

دبیر شورای عالی فضای مجازی، در خصوص لزوم ساماندهی شبکه‌های اجتماعی داخلی، گفت: ما در این زمینه گروه فرهنگی -اجتماعی را تشکیل دادیم و از افراد صاحب نظری در این کمیته استفاده کردیم.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی  در حاشیه‎ی دومین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر وضعیت پیوست فرهنگی رایتل برای ارائه‎ی مکالمه‎ی تصویری، گفت: پیوست فرهنگی رایتل در دوره‎ی قبلی دبیرخانه مطرح بوده و سوابقش در آنجا موجود است که باید ملاحظه‎ی مجدد شود.

 

وی در عین حال خاطرنشان کرد که تا کنون این پیوست را ملاحظه نکرده است.

 

انتظاری در خصوص شبکه‎ی ملی اطلاعات و نشستی که روز گذشته در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد، افزود: این جلسه، بسیار خوب بود به این معنا که در رابطه با فضای مجازی و زیرساخت آن و این که چه ابعادی را در برگیرد توافقاتی صورت گرفت که این توافقات را به شورای عالی فضای مجازی خواهیم برد تا ابعاد آن را به تصویب برسانیم و تصمیمات نهایی این موضوع در شورای عالی فضای مجازی گرفته خواهد شد.

 

دبیر شورای عالی فضای مجازی در ادامه به ایجاد شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: با ایجاد چنین شبکه‌ای بسیاری از مشکلات کاربران در زمینه اینترنت برطرف می‌شود.

 

انتظاری در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر لزوم ساماندهی شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز گفت: ما در این زمینه گروه فرهنگی -اجتماعی را تشکیل دادیم و از افراد صاحب نظری در این کمیته استفاده کردیم.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.