کد مطلب: 

11500

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: حوزه مالی، یک حوزه استراتژیک و تصمیم ساز است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: عملکرد صحیح حوزه مالی، سازمان را چابک، با نشاط و مستحکم می کند.

 

به گزارش سیتنا، مهندس "پوررنجبر" که در همایش سراسری معرفی نظام نامه بودجه ریزی تدوین شده شرکت مخابرات ایران سخن می گفت، افزود: اگر حوزه مالی اطلاعات و وضعیت موجود شرکت را به خوبی تحلیل و با درایت و هوشمندانه نظام نامه بودجه ریزی را تدوین و پیاده کند، می تواند یک حوزه تصمیم ساز برای مدیرعامل باشد.

 

مهندس پوررنجبر, مجموعه شرکت را مانند یک پازل توصیف کرد و گفت: داشتن تفکر استراتژیک مالی وابسته به حوزه های مختلف شرکت است، لذا اگر مدیران مالی بتوانند آینده ای روشن را برای شرکت خلق کنند، سرانجام خوشی را برای تمامی بخش ها، رقم خواهند زد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خطاب به مدیران مالی مخابرات ایران و شرکت های مخابراتی استانی، گفت: ایده آل ما این است که مغز مالی و ساختار مالی شرکت را که متأثر از بدنه واحد می باشد با کمک شما توسعه دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه اندازه و ارزش شرکت با عملکرد حوزه مالی مشخص می شود، افزود: از آنجایی که حوزه های مالی، قابلیت ارزش گذاری بخش های مرتبط را دارند، از اینرو تصمیم گیری را برای مدیر ارشد تسهیل می کنند.

 

مهندس پوررنجبر، با بیان اینکه آینده شرکت باید توسط حوزه های مالی شبیه سازی شود، خاطرنشان کرد: حوزه مالی با در نظر گرفتن تمام برنامه های شرکت و تحلیل اطلاعاتی که در دست دارد باید بتواند وضعیت پیش روی شرکت را برای مدیران بالا دستی تشریح و توصیف کند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در مجموعه شرکت مخابرات ایران، فعالیت و تلاش بین تمامی مدیران و کارکنان به خوبی دیده می شود و امیدواریم به یاری پروردگار و با کمک شما مدیران این حوزه بتوانیم همیشه مخابراتی متحد، مقتدر و محبوب داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-16 06:47

افزودن دیدگاه جدید