کدخبر :11480 پرینت
24 آذر 1392 - 11:23

برترین‌های جشنواره نرم افزارهای تلفن همراه معرفی شدند

متن خبر

مراسم اختتامیه جشنواره پردیس با حضور حدود 300 نفر از توسعه دهندگان برتر کشور برگزار شد.

 

به گزارش سیتنا (citna.ir)، در این مراسم دکتر ربیعی دبیر جشنواره و رئیس آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف، دکتر روستا رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مهندس صدوقی مدیر عامل شرکت همراه اول، دکتر علیزاده نماینده شرکت کلید طلایی و مهندس جامه بزرگ نماینده شرکت فناپ سخرانی کردند.

دو عدد نیم سکه بهار آزادی و 15 پکیج لوازم جانبی کامپیوتر بین کلیه شرکت کنندگان قرعه کشی شد و در انتهای برنامه جوایز اصلی به برترین های جشنواره اهدا شد.

در این مراسم، برترین‌های جشنواره نرم افزارهای تلفن همراه با هدف تجاری سازی نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش دبیرخانه جشنواره، هدف این مسابقه که توسط آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده، انتخاب برترین برنامه‌های توسعه داده شده توسط تیم‌های داخلی بوده است.

در پی فراخوان این جشنواره، 550 اثر به دبیرخانه واصل شده بود که در سه گروه سرگرمی و اطلاع رسانی، فرهنگی و تخصصی و کاربردی و دو بخش بازی‌های رقابتی و رکوردزنی بازی‌های رقابتی، 15 طرح برگزیده شدند.

در گروه سرگرمی و اطلاع‌رسانی، شرکت «همراه هم سخن آریا» با نرم افزار «فروت‌کرفت» به عنوان رتبه اول و میلاد زرین‌دخت با نرم‌افزار «راه عنکبوتی» به عنوان رتبه دوم و مهدی نیازی با نرم‌افزار «سوفالینه» به عنوان ارائه دهنده اپلیکیشن برتر از دید کاربران برگزیده‌ شد.

همچنین در گروه فرهنگی، موسسه موج همراه نور با نرم افزار «تقویم اذان‌گوی باد صبا» به عنوان رتبه اول، شرکت موج همراه با نرم‌افزار «قرآن صوتی حبل‌المتین» به عنوان برگزیده دوم و حامد بیات با نرم‌افزار «لغات ضروری انگلیسی» (seven tick) به عنوان ارائه دهنده اپلیکیشن برتر از دید کاربران انتخاب شدند.

در گروه تخصصی و کاربردی هم فرهاد شیرزاد با نرم‌افزار «هواشناس» به عنوان نفر اول، شرکت رنگی رنگی با نرم‌افزار «تقویم رنگی رنگی» به عنوان برگزیده دوم و فرهاد شیرزاد با نرم افزار «هواشناس» به عنوان ارائه دهنده اپلیکیشن برتر از دیدگاه کاربران انتخاب شدند.

در حوزه بازی‌های رقابتی، شرکت هفت‌سنگ با نرم افزار «بازی فراری»، محسن فارسی با نرم‌افزار «اتوبان مرگ» و احمد زواره با نرم افزار «پس نون من کوش» همگی به عنوان نفرات اول انتخاب شدند.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.