کدخبر :11453 پرینت
23 آذر 1392 - 17:11

تخفیف ویژه‎ی رایتل برای خرید انواع سیم‌کارت‎

متن خبر

مدیرکل روابط عمومی شرکت رایتل اعلام کرد که این اپراتور برای خرید سیم‌کارت‎های دائمی، اعتباری و دیتای رایتل خود تخفیف می‌دهد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، "حمید طاهردوست" گفت: این طرح به مناسبت تقارن تقویم با پیش شماره های رایتل، از روز 92/9/21 (920921) شروع شده و تا 30 ام آذر (شب یلدا) ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: هموطنان در طی این زمان می توانند به شیوه پلکانی از تخفیف خرید سیم‌کارتهای دائمی، اعتباری و دیتای رایتل بهره مند شوند.

 

وی ادامه داد: به همین مناسبت این تخفیف‎ها با 40 درصد آغاز شده و تا شب یلدا هر روز یک درصد آن کاهش می یابد.

 

طاهردوست با اعلام اینکه هموطنان می توانند از طریق وبسایت رایتل به آدرس www.rightel.ir به خرید سیم‌کارت و استفاده از این تخفیف اقدام کنند گفت: قیمت سیم‌کارتهای دائمی رایتل بدون مالیات بر ارزش افزوده 120 هزار تومان و سیم‌کارت اعتباری 20 هزار تومان است.

 

مدیرکل روابط عمومی رایتل در پایان اظهار کرد: همچنین سیم‌کارت دیتا و بسته اینترنتی پایه با سرعت 128 کیلوبایت بر ثانیه به مدت 90 روز و با 8 گیگابایت ترافیک به قیمت 52 هزار تومان و سیم‌کارت دیتا و بسته اینترنتی پیشرفته با سرعت 512 به مدت 90 روز و با 8 گیگابایت ترافیک به قیمت 62 هزار تومان در این طرح تشویقی ارائه می شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.