کد مطلب: 

11444

آرای فردوسی‌پور در برگزیده‌های مجله World Soccer

عادل فردوسیۤ‌پور در رقابت بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای تصاحب عنوان برترین بازیکن دنیا از نگاه World Soccer، به بازیکن پرتغالی رای داد.
 
به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، در شرایطی که یک ماه دیگر (23 دی) قرار است فیفا با همکاری مجله فرانتس فوتبال بهترین بازیکن دنیا را انتخاب کند، کریستیانو رونالدو از نگاه مجله معتبر World Soccer به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شد تا پیش‌درآمدی باشد بر انتخاب احتمالی‌اش توسط فیفا در زوریخ.
 
مجله World Soccer به رسم هر ساله این بار هم پس از نظرسنجی میان روزنامه‌نگاران معتبر دنیا و همچنین دیگر چهره‌های فوتبالی جهان بهترین‌های دنیا را انتخاب کرد که در نهایت رونالدو در رقابت با مسی برنده عنوان برترین بازیکن سال شد.
 
از ایران هم عادل فردوسی‌پور که سالهاست همکاری نزدیکی با این مجله دارد، در کنار دیگر روزنامه‌نگاران معروف دنیا از رسانه‌هایی نظیر رویترز، خبرگزاری فرانسه، آ.اس، مارکا، فرانتس فوتبال، اسکای و ... در این نظرسنجی شرکت کرد و نکته جالب اینکه نفرات برگزیده فردوسی‌پور در نهایت عناوین برترین‌ها را از آن خود کردند.
 
فردوسی‌پور در این نظرسنجی به رونالدو، هاینکس و بایرن مونیخ رای داد تا این سه انتخاب به ترتیب عناوین بهترین بازیکن، بهترین مربی و بهترین تیم را به دست آورند.
 
گزارشگر تلویزیون ایران و روزنامه‌نگار مجله World Soccer بعد از رونالدو به ترتیب به مسی، ریبری، ابراهیموویچ، سوآرس، لام، تیاگو سیلوا، لواندوفسکی و یایا توره رای داد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-13 13:50

افزودن دیدگاه جدید